( AdPlayers.ro ) Lansata in luna noiembrie anul trecut cu spotul “Papucul”, campania de comunicare pentru “Prigat cu Pulpa”, continua cu un nou spot TV intitulat “Tavanul” in campania de sustinere semnata de Leo Burnett. Potrivit agentiei, noua executie urmeaza pe linia strategica inceputa de Prigat acum un an, avand la baza ideea ca Prigat este energie naturala.
Campania TV se difuzeaza incepand cu 12 ianuarie 2006 pe principalele posturi de televiziune si este sustinuta de materiale la punctele de vanzare. Spotul “Tavanul” cu variante de 30”si 45”a fost produs de Saga Film si regizat de Bogdan Naumovici.
“Este vorba de un spot pentru noua categorie creata de Prigat: Prigat cu Pulpa, al doilea spot sub sloganul “Si mai mult fruct. Si mai multa energie” sustine Irina Subulica – Copywriter, Leo Burnett. Dupa spotul “Papucul”, spune ca spotul “Tavanul”, care se difuzeaza deja pe posturile TV, s-a vrut inca de la inceput a fi o idee si mai indrazneata.
“Pastrand conceptul “Energie naturala”, noua executie exagereaza si mai tare energia pe care ti-o da bautura. Mai ales cand mai multi bautori de Prigat isi unesc fortele” sutine Irina Subulica. "Astfel, fara sa vrea desigur, o gasca de petrecareti isi trimit prietenul pe care il aniverseaza direct prin tavan, spre surpriza nu chiar placuta a vecinilor de la etajele superioare".
Campania Prigat a ajuns la a cincia executie iar “exagerarile extra-energiei promit a fi din ce in ce mai surprinzatoare” mai adauga copywriter-ul agentiei.
Despre filmari, Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director spune “Ultimul spot realizat de Leo Burnett pentru Quadrant Amroq Beverages la produsul Prigat cu Pulpa a fost filmat pe data de 19 decembrie 2005”. Si ca “Au trebuit gasite solutii creative in termeni de productie pentru realizarea spotului conform cerintelor regizorului Bogdan Naumovici”
Astfel au existat cateva intalniri la care au participat Bogdan Naumovici, casa de productie Saga Film si directorul de imagine Max Lemnij pentru a gasi o varianta tehnica care sa sustina ideea in bugetul initial.
“Solutia a venit de la Puiu Marinescu - DOP si astfel ne-am putut bucura de o filmare plina de "energie" cu mult moloz si praf intr-un spatiu construit in platou reprezentantii agentiei.
“O filmarea dificila care s-a terminat in sapte ore ” spun creativii, iar misiunea regizorului nu a fost usoara. A trebuit sa coordoneze actiunile actorilor si figuratiei functie de miscarea camerei fixata pe un brat de macara care patrundea prin tavan (niste trape care se deschideau astfel incat sa se creeze senzatia de continuitate de la un etaj la altul). Pentru acest cadru s-au tras aproximativ 18 duble spre "disperarea " personajelor care, asa cum spun autorii spotului, au cam inhalat ceva praf si care dupa fiecare dubla exclamau pline de speranta: “nu-i asa ca asta a fost buna?” si carora, de fiecare data, Bogdan Naumovici i-a asigurat ca urmatoarea dubla va fi de mare exceptie.
Din partea Quadrant Amroq Beverages au participat la realizarea proiectului: Daniela Dumitru - Product Manager Prigat; Calin Clej - Marketing Consumer Manager - QAB; Eusediu Margasoiu - Communication Director QAB
Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului prin Bogdan Naumovici- CEE Regional Creative Director, Petru Cuciuc – Senior Art Director, Claudiu Teohari – Junior Copywriter, Bogdan Costin – Senior Copywriter, Irina Subulica – Copywriter, Petronela Ionescu – Brand Communication Supervisor, Alina Bacsis – Junior Brand Communication Executive, Razvan Matasel – Strategic&Planning Director, Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director.
Potrivit agentiei, Prigat este prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania (juice, nectar si still drink) prin implementarea unei noi tehnologii de imbuteliere la fabrica Quadrant Amroq Beverages din Bucuresti, o investitie in valoare de 4.5 milioane de dolari finalizata in noiembrie 2004.
(Irina Toma, info@adplayers.ro )