Credit: instapage.com
Platforma care ofera advertiserilor solutii de optimizare post-click, Instapage a reusit sa se extinda in trei tari (SUA, Romania si Polonia) avand peste 150 de angajati, 30 dintre care reprezinta echipa de suport clienti cu sediul in Timisoara din 2014.
adplayers.info
Instapage, platforma care ofera advertiserilor solutii de optimizare post-click, anunta o crestere de $15 milioane USD, rezultat al seriei A de finantare, anunta responsabilii de relatii publice ai companiei. Finantarea vine de la un singur investitor si anume Morgan Stanley Expansion Capital, platforma de investitii a Morgan Stanley Investment Management.
Aceasta noua finantare vine dupa multi ani de crestere majora. Instapage a reusit sa se extinda in trei tari (SUA, Romania si Polonia) avand peste 150 de angajati, 30 dintre care reprezinta echipa de suport clienti cu sediul in Timisoara din 2014.
Noile fonduri vor ajuta Instapage sa creasca rata de adoptare a platformei de optimizare post-click de catre clientii enterprise, sa accelereze dezvoltarea aplicatiei pentru a ajuta marii advertiseri in cresterea ROI (rentabilitatea investitiei), cat si pentru a extinde operatiunile de vanzari si servicii clienti.
Mai mult, platforma a ajuns sa cuprinda mai mult de 15.000 de clienti din intreaga lume, printre care se numara mari agentii de publicitate precum si companii din Fortune 500, in mare parte folosind un model de afaceri auto-sustinut fara a apela la investitii de capital. Mai mult de un milion de pagini publicate de clientii Instapage au avut o rata de conversie semnificativ mai mare fata de media industriei.
Instapage continua sa isi sustina clientii oferind o mare varietate de caracteristici si teme care pot fi integrate cu peste 40 de platforme de publicitate, automatizari de marketing, statistica si CRM-uri.
"Intalnim o semnificanta problema de relevanta in momentul conversiei publicitare," spune Tyson Quick, Fondatorul si CEO-ul Instapage. "Advertiserii investesc foarte multi bani si timp in crearea unor reclame foarte specifice care duc spre o singura pagina generica. Misiunea noastra este sa rezolvam aceasta problema de eficienta. Instapage a ajutat pana acum la imbunatatirea operatiunilor advertiserilor si suntem incantati sa continuam pe acest drum impreuna cu Morgan Stanley Expansion Capital ca parteneri."
"Instapage are o viziune clara de imbunatatire a eficientei marketingului digital si a construit un produs impresionant cu ajutorul caruia advertiserii pot crea campanii publicitare de succes fara a avea nevoie de resurse externe sau tehnice," spune Pete Chung, Director al Morgan Stanley Capital Expansion.
"Suntem increzatori ca urmatoarea etapa de crestere va definitiva pozitia platformei Instapage ca autoritate de transformare a click-urilor in conversii si optimizarea acestora. Asteptam cu nerabdare colaborarea cu Instapage pentru a aduce optimizarea post-click unui public cat mai larg." a conchis Pete Chung.
Instapage a fost infiintata in 2012 din dorinta de a rezolva problema comerciantului digital, in care 96% din click-urile pe anunturi nu se transforma in conversii, prin simplificarea metodei de creare si livrare de landing page-uri unice. De atunci, Instapage a creat un set puternic de produse de optimizare post-click care permit advertiserilor sa creeze, sa personalizeze si sa optimizeze landing page-urile, in masa, pentru a creste numarul conversiilor. Instapage ajuta la imbunatatirea ROI-ul publicitar oferind o suita de caracteristici si statistici scalabile, extrem de intuitive, ceea ce rezulta in reducerea timpului de creare si livrare a landing page-urilor fara a folosii resurse tehnice costisitoare.
Mai mult in Business, Interactive, Digital, Parteneriate si Achizitii,