(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Prima campanie de promovare a saptamânalului Prezent s-a încheiat, anunta oficialii publicatiei conduse editorial de Dan Turturica. Promotia a avut loc în perioada iulie-septembrie si a generat un numar total de 6.000 de participanti.
„Valoarea totala a premiilor a fost de 35 000 de euro, iar premiul cel mare a fost o masina Hover Cuv 4X4, produsa de compania Great Wall Motors, cel mai important producator de masini din China, si adusa în Romania prin RoChin Motors”, a declarat, pentru AdPlayers, George Christoforidis, Publisher / Director al saptamânalului.
“Publicul caruia ne adresam este format în proportie de 75% barbati si 25% femei cu o educatie peste medie, superioara si cu un venit peste medie”, a mai afirmat George Christoforidis.
Saptamânalul Prezent a fost lansat pe piata din România în februarie 2006, avându-l ca redactor-sef pe Dan Turturica. Publicatia cuprinde 3 sectiuni Actualitatea, Afaceri, Arte si timp liber. Potrivit oficialilor de business, Prezent are 32 de pagini color, apare în fiecare joi si are acoperire în Bucuresti si marile orase (+ 200 000 locuitori).
“Publicatia Prezent este menita sa ofere o privire de ansamblu asupra celor mai importante evenimente din societatea româneasca si din lume”, a precizat Christoforidis.