(AdPlayers.ro ) GMP, mai nou GMP/Ashley Bucharest, a semnat campania de promovare a serviciilor financiare ale Postei Romane pentru mandat on line si mandat electronic. Colaborarea dintre GMP si Posta Romana a inceput in luna aprilie, cand, potrivit reprezentantilor GMP, agentia a fost selectata pentru servicii de strategie si creatie in urma unei licitatii.
Campania sub titlul “Bani Rapizi” prezinta trei mari personalitati ale culturii romanesti - Ion Luca Caragiale, George Enescu si Mihai Eminescu - intr-un context creativ inedit, in care li se alatura elemente moderne ce sugereaza viteza: o masina sport, o motocicleta si o pereche de role. Machetele transmit ideea de “transfer rapid de bani” folosind un tratament grafic apropiat de cel de pe bancnote.
„Am incercat transmiterea mesajului comercial al acestei campanii pentru Posta Romana intr-o maniera noua si surprinzatoare” a declarat Daniela Nedelschi , Senior Art Director, GMP/Ashley Bucuresti. “Ne adresam unui public tinta inteligent, cu simtul umorului, care apreciaza ineditul si atunci cind acesta apare in comunicarea publicitara”
Echipa care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din Emilian Arsenoaiei - Creative Director, Daniela Nedelschi-Senior Art Director, Andreea Bagita -Copywriter, Mirela Angelescu-Client Service Director, Andreea Boala- Account Executive.
( Iulian Toma )