( AdPlayers.ro ) Dupa ce s-a asezat la masa a doua licitatii, Starlink are de mancat toata vara 2 conturi noi de publicitate. Agentia dezvolta de curand campanii pentru Stork - strategie, planning si buying pentru (pofta de) Toffifee si Merci (vine mancand) si Fuchs pentru gama de condimente la gratar.
Agentia difuzeaza spotul “Arbitrul” / Fuchs Grill, pe canalele de televiziune PRO TV si TVR 1, incepand cu aceasta saptamana. Spotul TV de 20 de secunde (cu o urmare de 10 secunde) este sustinut de reclama tiparita, cu aparitii in reviste lunare dedicate femeilor, publicatii de specialitate si ghiduri TV.
Echipa care a “rumenit si condimentat” spotul video a fost formata din “bucatarii” Jens Bachmeier, Cristina Bachmeier, Simona Rosca - Fuchs, Marcel Straut, Andreea Hascu, Eugen Terchila - Starlink, Fane si Sega de la Brandstorming, Cristi Gagea – Factor, iar regia spotului este semnata de Sega.
Potrivit agentiei, de la inceputul anului, STARLINK si-a imbogatit portofoliul cu noi clienti precum Storck (Toffifee & Merci), Cristalex (Campari, Jim Beam, Grant’s), BenQ, PuntoShop, Marex (Imperial) si Magistra CC (Contracept M). STARLINK este o agentie full-service, membra a grupului international de publicitate Publicis, ce ofera servicii de cercetare si strategie, creatie, media si productie.
Storck este prezenta in Romania din 1992, cu specialitatile de ciocolata Toffifee si Merci, caramele Mamba si Riesen, bomboanele Wherthets Original si napolitanele Knoppers. In prezent este al doilea producator de specialitati de ciocolata din Europa.
Fuchs Condimente, filiala romana a grupului german Fuchs, lider european pe piata condimentelor, a fost infiintata in Romania in anul 2001, avand ca principal obiect de activitate producerea si distributia la nivel national a condimentelor, atat pentru industria alimentara, cat si pentru consumatorul en detail.(Iulian Toma)