VTEX este unul dintre cei doar doi furnizori care au obtinut medalii de aur la categoria „Total cost of ownership” in ambele rapoarte Paradigm B2B 2024
AdPlayers. info
VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comert digital cu ajutorul careia brandurile si retailerii isi gestioneaza operatiunile de comert la nivel global, a fost medaliata la toate cele 24 de categorii de compania de analiza a industriei Paradigm B2B in rapoartele sale anuale Combine (editiile Enterprise si Midmarket).
Pe baza informatiilor oferite de practicieni de top din ecommerce-ul B2B, VTEX a primit un total de 11 medalii de aur in cele doua analize – cu trei mai multe decat in 2023. Printre categoriile la care a urcat pe primul loc au fost „Abilitatea de executie” si doua medalii de aur pentru „Costuri totale de proprietate (TCO)” atat in editia Enterprise, cat si Midmarket. Astfel, VTEX a fost una dintre cele doua platforme de comert care au reusit aceasta performanta, anunta responsabilii de comunicare.
Potrivit informarii, cele 24 de medalii primite de VTEX la toate categoriile rapoartelor combinate Paradigm B2B 2024 demonstreaza realizarile majore B2B din ultimii ani:
● VTEX a asigurat unele dintre cele mai mari migrari la platforme moderne pentru branduri precum Briggs & Stratton, CAE, Colgate, Mazda, Stanley Black & Decker, Whirlpool si multe altele.
● In platforma sa complexa, VTEX le ofera brandurilor enterprise posibilitatea de a reduce sarcinile de mentenanta tehnica, pastrand in acelasi timp flexibilitatea necesara pentru orice experienta de comert digital – toate acestea in timp record care dau plusvaloare.
● Potrivit Paradigm B2B Combine, VTEX este alegerea ideala pentru companiile enterprise B2B aflate in cautarea unei solutii modulare de ecommerce, OMS si marketplace, care sa aiba capabilitati puternice de promovare intr-un mediu SaaS multi-tenant flexibil.
„Dupa ce am migrat de la vechea noastra platforma ecommerce la VTEX, am inregistrat o crestere a veniturilor de 40% in primul an, urmata de o crestere suplimentara de 20% in urmatorii doi ani”, a spus Krizia Labayen, Ecommerce and Marketing Director la bisco industries.
Trecerea la VTEX le-a permis celor de la bisco industries sa creeze un marketplace B2B care le-a redus timpii de livrare, le-a extins oferta de produse si a optimizat transparenta preturilor si a stocurilor cu furnizorii. Astazi, bisco industries si-a extins baza de clienti si a ridicat nivelul de recunoastere a brandului, stimuland cresterea internationala si oferind servicii personalizate la nivel global.
„Companiile enterprise recunosc misiunea si avantajele VTEX prin integrarea noastra fluida a capabilitatilor B2B, B2C si de marketplace pe o singura platforma. Deservind 2.600 de branduri globale in 43 de tari la un cost de proprietate fara egal, arhitectura completa si compozabila a VTEX s-a dovedit a imbunatati eficienta si a oferi experiente superioare, rezultand un return on investment notabil," a declarat Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer (CRO) la VTEX. „Rapoartele combinate Paradigm B2B subliniaza angajamentul VTEX de a avansa inovatia in peisajul comertului unificat."
Compania de analiza Paradigm B2B a evidentiat punctele forte ale VTEX in servicii pentru clienti, OMS, marketplace-uri out-of-the-box, promovari si ciclul impresionant de lansari si upgrade-uri, contribuind semnificativ la distributia medaliilor in raportele combinate Paradigm 2024:
Enterprise
5 medalii de aur: Servicii Clienti si Suport; Integrari, Operatiuni si Infrastructura; Marketplace-uri; Managementul Promotiilor; Costul total de proprietate.
● 3 medalii de argint: Abilitatea de executie, Managementul tranzactiilor si Viziune & Strategie.
● 4 medalii de bronz: Content & Data Management, Facilitarea Vanzarilor & Canalelor, Ecosistemul Partenerilor si Site Search.
Midmarket
6 medalii de aur: Abilitatea de executie; Serviciu Clienti si suport; Costul total de proprietate; Integrari, operatiuni si infrastructura; Marketplace-uri; Managementul promotiilor.
● 2 medalii de argint: Managementul tranzactiilor, Viziune & Strategie.
● 4 medalii de bronz: Ecosistemul Partenerilor, Content & Data Management, Facilitarea Vanzarilor & Canalelor si Site Search.
Mai multe informatii si rapoarte combinate Paradigm B2B, pe platforma online a companiei https://mkt.vtex.com/paradigm-report-b2b-2024
VTEX (NYSE: VTEX) este platforma de comert digital completa care livreaza o mai mare eficienta si o reducere a mentenantei pentru organizatiile care sunt in cautarea unei investitii in IT inteligenta si in modernizarea tehnologiei folosite. Prin abordarea noastra pragmatica oferim producatorilor, distribuitorilor si retailerilor o solutie ampla, cu o flexibilitate de neegalat, ce le permite sa investeasca strict in ceea ce le ofera un avantaj competitiv si o crestere a profitabilitatii.
VTEX a castigat increderea a 2.600 de clienti B2C si B2B, inclusiv Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker si Whirlpool, avand 3.500 de magazine online active in 43 de tari (in anul fiscal incheiat la 31 decembrie, 2023).
Mai multe informatii despre platforma de comert digital, pe www.vtex.com
Mai mult in Business, Digital, Retail