"Piese" Dacia de la Graffiti BBDO
Marti, 13 Decembrie 2005

(Piese Dacia de la Graffiti BBDO AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO a semnat noul spot “Buticarul”, pentru piese de schimb Dacia. Potrivit agentiei, acesta este “o viziune centrata pe dualitatea original-contrafacut si transpusa intr-o executie savuroasa ca poveste, ca limbaj si nu in ultimul rand ca interpretare”.

Campania se adreseaza posesorilor de autoturisme Dacia, iar obiectivul campaniei “rezida in a oferi consumatorului perspectiva corecta asupra conceptului de piese de schimb de origine Dacia” sustine agentia.

Piese Dacia de la Graffiti BBDO

“Piesele de schimb de origine Dacia sunt cele a caror calitate este garantata de producatorul de automobile” afirma reprezentantii Graffiti BBDO.  Disponibilitatea lor exclusiv in reteaua dealerilor autorizati Dacia reprezinta o “garantie a garantiei”, principalele beneficii transmise prin prisma acestei garantii fiind calitatea si fiabilitate.  

Spotul agentiei Graffiti BBDO este construit pe formatul unui testimonial, acela al vanzatorului de piese auto simpatic, entuziast, increzator in afacerea sa “de succes”. Increderea oarba in conceptul “merge si asa”- este contrazisa de situatia reala, prezentata sub forma unor flash back-uri graitoare care demonstreaza ca totul se duce de rapa. Buticarul nu se invata minte din esecul afacerii cu piese de schimb si purcede, cu aceeasi incredere intr-un nou business de “succes”: restaurantul chinezesc cu... mici si pizza.

Piese Dacia de la Graffiti BBDO

“Executia spotului TV a urmarit obtinerea unui efect maxim de culoare locala, de umor neaos” mai sustin creativii. “Buticarul este un personaj memorabil prin nonsalanta cu care traieste esecurile afaceriilor sale, convins fiind ca face bine ceea ce face”.

“Buticarul” a fost editat in doua variante de lungime, de 30, respectiv 45 de secunde si produs de Studiourile Castel Film. Regia este semnata de Razvan Marculescu, iar imaginea de Alex Sterian ( DOP ). Rolul buticarului a fost interpretat de Daniel Stanciu.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii a fost formata, de la Automobile Dacia, din  Eduard Croitoru – Director de publicitate, Corina Ilie – Director Adjunct de Publicitate, Dana Mavrodin – Sef Departament Piese Service, Iuliana Marcu – Responsabil Comunicare si Campanii Promotionale Departament Piese si Service.

Graffiti BBDO a contribuit la realizarea campaniei prin Bogdan Mirica – Creative Director, Radu Zaharesu - Senior Art Director, Roxana Panaitescu - Senior Copy, Monica Garbur– Audio-Video & Photo Production Manager, Alina Mihai – Account Director, Simona Costea – Account Manager si Raluca Sultan– Strategic Planner.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: