Credit: Cognition ( https://cognitionagency.ro/ )
,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un concept puternic si a lansat mai multe directii de promovare care se arata a fi castigatoare in atingerea obiectivului stabilit” a spus Cezar Alexandru Vladut, Prorector, activitatile studentesti, IT, comunicare si imagine UTCB.
AdPlayers. info
Record de preinscrieri in campania de admitere la UTCB dezvoltata de Cognition, in anul cu cel mai mic numar de absolventi de liceu la nivel national
Cognition, agentie parte a grupului Godmother, a dezvoltat campania de comunicare pentru admiterea de anul acesta din cadrul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti sub conceptul umbrela „Fii un influencer al viitorului!”
Potrivit autorilor campaniei, pentru al treilea an consecutiv, admiterea UTCB s-a desfasurat exclusiv online, iar UTCB si Cognition si-au propus atragerea unui numar de aproximativ 2.500 de studenti in cele doua sesiuni de admitere, un obiectiv curajos in contextul academic putin favorabil al celui mai mic numar de elevi inscrisi la Bacalaureat din ultimii 30 de ani.
Preinscrieri cu peste 30% mai multe comparativ cu anii anteriori
„Tinand cont de numarul mai mic de elevi care au participat la examenul de Bacalaureat, dupa calculele noastre rezulta la nivelul tarii un numar de candidati mai mic decat totalul locurilor bugetate de universitatile de stat iar noi ne dorim sa mentinem cresterea din ultimii doi ani la studii universitare de licenta cat si pastrarea numarului de absolventi la studii universitare de master.” a spus Cezar Alexandru Vladut, Prorector, activitatile studentesti, IT, comunicare si imagine UTCB
,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un concept puternic si a lansat mai multe directii de promovare care se arata a fi castigatoare in atingerea obiectivului stabilit”a adaugat prorectorul UTCB.
Claudia Archip, Managing Partner Cognition: “Am intampinat acest proiect cu emotie si entuziasm, constientizand totodata importanta demersului strategic in conturarea unei campanii cu impact semnificativ, pe termen lung, asupra comunitatii. Alaturi de UTCB, ne bucuram sa „construim pentru Romania” si sa contribuim la formarea noii generatii de specialisti capabili sa puna fundatia unui viitor solid in domeniul constructiilor”
,,Analizand rezultatele deosebite ale campaniei anterioare obtinute de catre grup si aplicand insight-urile, expertiza digitala si instrumentele specializate proprii Cognition, am urmarit formularea unei abordari strategice care sa performeze prin relevanta si eficienta” a mai spus managerul partener al agentiei Cognition.
Strategia
Potrivit autorilor campaniei, in definirea strategiei digitale, agentia a pus accentul pe crearea unui concept creativ memorabil si conceperea unui mix de comunicare prin care mesajul UTCB sa se muleze cu usurinta pe profilul po-tentialului student. In cadrul fiecarei declinari din campanie, studentii UTCB sunt priviti ca influenceri reali ai viitorului, care construiesc pentru toate generatiile urmatoare.
“Suntem inconjurati de influenceri, care mai de care mai diversi. Avem influenceri pe zona de fashion, pe zona de food, parenting, ba chiar exista influenceri care te invata cum sa iti legi sireturile in 50 de moduri diferite. Pentru orice ti-ai putea dori, exista un influencer. Dar desi internetul ne-a dat tuturor ocazia de a avea o voce, putini isi lasa cu adevarat amprenta in lume. La UTCB ai sansa sa faci cu adevarat diferenta in viitorul tau si al oamenilor din jur. La UTCB ai sansa sa devii un adevarat influencer al viitorului!” explica ideea creativa Alexandru Nedelcu, copywriter.
Executii personalizate pentru fiecare dintre cele 7 facultati
Multiplele executii ale campaniei, concepute personalizat pentru fiecare dintre cele 7 facultati din cadrul UTCB sunt permanent monitorizate si optimizate in cadrul unui mix de digital media care inglobeaza canale precum Google, YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn si TikTok, adauga agentia.
De asemenea, in cadrul website-ului Universitatii a fost dezvoltat un Landing Page dedicat admiterii in care sunt organizate intr-un mod usor de parcurs principalele elemente de interes pentru viitorii studenti: prezentarea facultatilor si oportunitatile de internshipuri sau dezvoltare interdisciplinara, calendarul, criteriile si modalitatea de admitere precum si formularul de inscriere.
Ca element neconventional cu potential viralizant, pe langa activarile UGC din TikTok, campania de comunicare a inclus si anul acesta un moment artistic sustinut atat in mediul digital cat si live, la festivitatea de absolvire UTCB, de catre artistul Alex Stefanescu: „UTCBine-i la Constructii” – care arata cum viata de student, socializarea si entuziasmul sustin beneficiile educationale si facilitatile moderne oferite de Universitate.
,,Impression rate" de aproape 2 milioane pe cele 2 canale Google si Facebook
„Evaluand rezultatele intermediare ale campaniei, suntem fericiti sa putem afirma ca mixul de canale ales a impactat atat viitorii studenti cat si parintii acestora, avand un impression rate de aproape 2 milioane pe cele 2 canale Google si Facebook” spune Maria Zvenigorodschi, Digital Account Manager Cognition.
,,In plus, ne-am dorit sa il aducem si in acest an in campanie pe youtuber-ul Jimmy Hex, absolvent al UTCB, care a adus povestea despre noi in primele locuri din trending. Acest proiect este in fiecare an o provocare de a ajunge mai aproape de generatiile tinere si de a gasi calea de a le insufla dorinta sa se inscrie la o facultate de prestigiu dar si de a construi pentru Romania” a subliniat responsabilul de cont digital.
In completarea componentei digitale, campania de admitere a inclus si promovarea UTCB in cadrul evenimentului „Strazi Deschise – Bucuresti”, unde toti cei interesati au primit informatii despre optiunile educationale din cadrul Universitatii, atat pentru programele de licenta cat si pentru cele de masterat.
Inscrierile la Facultatile din cadrul UTCB sunt inca deschise pe platforma dedicata: https://admitere.utcb.ro/
Campania UTCB, Echipa implicata in proiect:
Claudia Archip – Managing Partner Cognition
Maria Zvenigorodschi – Digital Account Manager
Alexandru Nedelcu - Copywriter
Florentin Dumitru – Web Designer
George Pirlog - Digital Marketing Consultant
Cognition, agentia de digital a grupului Godmother
Cognition ( https://cognitionagency.ro/ ) este agentia de digital a grupului Godmother (https://www.godmother.ro/ ) si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association.
Cu o echipa pasionata de definirea strategiilor de comunicare digitala bazate pe intelegerea profunda a consumatorilor si conectarea lor cu brandurile, agentia are ca viziune sa nu gandeasca proiecte punctual, ci isi propune ca, de fiecare data, sa ofere solutii integrate de dezvoltare pe termen lung, pentru a contribui la cresterea sustenabila a brandurilor.
,,Combinam insight-uri, expertiza si tehnologii de ultima ora pentru a oferi clientilor nostri orice tip de solutii digitale. Si ne bazam in acest proces pe echipa noastra de experti dar si pe tool-uri specializate si surse de know-how acreditate in domeniul neuromarketingului.”
Mai mult in Campanii, Business, Digital,