Peste 100.000 euro in sustenabilitate de la Brand Management pe o piata in care investitorii prefera suporturile publicitare clasice celor digitale, de 10%.
Marti, 06 Decembrie 2022

 

Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, a investit anul trecut peste 500 de mii de lei in modernizarea si sustenabilitatea infrastructurii publicitare, anunta compania care a inregistrat si o crestere semnificativa a portofoliului de campanii in 2021 (87%). Marketerii continua sa prefere suporturile publicitare clasice celor digitale – prezente in proportie de doar 10%.

Pe scurt.

Brand Management a investit in ultimul an peste 500 de mii de lei in modernizarea si sustenabilitatea infrastructurii de panotaj, anunta compania care a gestionat anul trecut peste 160 de campanii publicitare de interior, intr-o crestere record, de aproape 90 de procente fata de portofoliul anului precedent.

Cu o experienta de peste 2700 de campanii in aproape 20 de ani de activitate, expertii Brand Management estimeaza o crestere de 20% a pietei de comunicare indoor in 2022, in care centrele comerciale si hypermarket-urile raman cele mai populare spatii-gazda, facilitand expunerea mesajului publicitar in momentul in care consumatorul ia decizia de cumparare.

AdPlayers. Info

Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, a investit anul trecut peste 500 de mii de lei in modernizarea si sustenabilitatea infrastructurii publicitare, anunta compania care a inregistrat si o crestere semnificativa a portofoliului de campanii in 2021 (87%).

Potrivit informarii, cresterea are la baza atat depasirea restrictiilor asociate pandemiei, cat si maturizarea obiceiurilor de promovare a brandurilor. Clientii din telecomunicatii, moda si bijuterii sunt pionierii publicitatii indoor, se bucura de beneficiile acesteia si ii raman fideli. Mai recent, companii mari din domeniile financiar-bancar sau FMCG devin, la randul lor, active pe acest segment, cu 2-3 campanii trimestrial.

„Brandurile sunt atrase de traficul mare si recurent din locatiile indoor, beneficiind de avantajele expunerii mesajului publicitar langa potentialul client, aflat in momentul deciziei de consum. Consumatorul a revenit in mall-uri, hypermarket-uri si in salile de sport, iar bugetele de publicitate ale brandurilor revin la nivelul celor anterioare pandemiei, ceea ce ne diversifica posibilitatile. Lucram la a atrage advertiserii cu solutii de expunere inovatoare, adaptate fiecarei campanii si fiecareia dintre locatiile din Bucuresti si din tara cu care colaboram”, declara Laurentiu Jiga, fondator si CEE Managing Director Brand Management.



Grija fata de mediu si sustenabilitatea au devenit cauze practice pentru majoritatea industriilor si, mizand pe continuarea cresterii cifrei de afaceri si a diversificarii active a portofoliului de clienti si campanii, Brand Management investeste masiv in aceste directii: „Am depasit pandemia, dar nu traim vremuri usoare. Sesizam schimbarile, le intelegem si lucram la a le anticipa efectele. Am inceput cu inlocuirea sistemelor de iluminare, ceea ce a condus imediat la o reducere cu 40% a consumului de energie electrica. De altfel, incepand cu acest an, sediile noastre sunt alimentate cu electricitate verde, de la panouri fotovoltaice. In plus, am prospectat atent piata si am ales furnizori de materiale sustenabile, cu ajutorul carora construim noile suporturi publicitare. In prezent, facem chiar si printul in procent de 30% pe materiale reciclate si incercam sa atragem cat mai multi clienti in acest sens” – a mai aratat Laurentiu Jiga.

Centrele comerciale si hypermarket-urile gazduiesc in continuare majoritatea campaniilor (peste 92%), insa afisajul indoor recastiga vizibilitate si in cladirile de birouri, salile de sport sau centrele medicale. Sunt in continuare preferate suporturile publicitare clasice (panouri, prisme, hangere s.a.), care ofera expunere permanenta (24/7), in timp ce panourile digitale, cu afisaj secvential (looping), castiga anual popularitate, dar raman in jurul a 10% din totalul suporturilor, sub media europeana (30-40%).

Fondata in 2004, Brand Management este prima companie din Romania care ofera servicii de afisaj indoor la nivel national. Cu aproape 20 de ani de experienta in implementarea de campanii publicitare, in centre comerciale si de business, Brand Management a dezvoltat operatiuni de indoor advertising atat in Romania, cat si in Bulgaria si Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie si telecomunicatii, moda si bijuterii, financiar-bancar, FMCG, gestionand bugete dedicate campaniilor indoor de peste 120 milioane lei pana in 2022.

Mai mult in Business, OOH, Indoor


PUBLICITATE: