Partener Bigger Group, Stefan Voloaca a cesionat 35% in favoarea Bigger Media
Luni, 16 Martie 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

„Am cesionat astazi dimineata partile (sociale n.r.) pe care le aveam in Bigger Group, in favoarea Bigger Media”, a afirmat pentru AdPlayers, Stefan Voloaca, unul din partenerii Bigger Group, alaturi de Marcel Straut, cel care detinea si controlul Bigger Media. Oficialul nu a oferit detalii privind valoarea sau motivele cesiunii sale catre Bigger Media.

Bigger Creative, Bigger Media si Bigger Events sunt cele trei companii din Bigger Group. Pe langa cele trei, in cadrul Bigger Group mai activau si diviziile Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTL.

"Eu, personal, nu am luat nici un leu"
Voloaca a declarat pentru AdPlayers ca nu a fost administrator al companiei in care era partener. Despre pozitia sa in Bigger, el a mai afirmat: „Am aflat despre aceasta vanzare vineri seara. Am fost pus in fata faptului implinit si in fata unei foi pe care am semnat-o, prin care am cesionat actiunile mele".

"Eu, personal, nu am luat nici un leu", sustine Voloaca. "Eu eram director de creatie. Nu eram la curent cu operatiunile de media. Nu eram implicat in deciziile financiare, nu am stiut niciodata de situatia firmei din punct de vedere datorii sau bani de incasat. Nu am avut drept de semnatura niciodata. Aflu acum din presa lucruri de care nu am auzit niciodata!"

Angajatii Bigger au fost anuntati in dimineata zilei de 16 martie ca Bigger Group are noi proprietari care vor renunta la activitatea de publicitate a companiei. Sub protectia anonimatului, unul din cei peste 30 de angajati Bigger a afirmat pentru AdPlayers ca astazi cei mai multi dintre angajatii ompaniei au fost la birou doar pentru a-si strange lucrurile personale.

Bigger Media derula activitatile de media din 2009 prin Aegis Media, dupa ce anul trecut agentia de media din cadrul Bigger Group si-a ordonat conturile prin Media Direction.

Marcel Straut nu a putut fi contactat pentru a comenta informatiile privind noul actionariat al grupului si motivele pentru care noul proprietar nu ar mai continua activitatea de publicitate.


PUBLICITATE: