(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Research International, liderul mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra in Romania, anunta oficialii de comunicare intr-un comunicat remis AdPlayers. Compania a fost fondata in 1962 si este parte din cel mai mare grup de comunicare de marketing, WPP.
Potrivit companiei, decizia vine dupa ce piata cercetarilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro in 2005, cu 26% mai mult decat in 2004, confirmand estimarile din ultimii doi ani, referitoare la o dezvoltare sustinuta, pana la o valoare de mai bine de 35 milioane euro pana in 2009.
Marian Flangea (foto), CEO Research International Romania declara: “Piata din Europa Centrala si de Est ofera oportunitati foarte mari si genereaza interes din ce in ce mai mare pentru aceasta zona din partea companiilor multinationale din industrii diferite si implicit pentru firmele de cercetare de piata".
" Research International Romania isi propune ca pana in anul 2009 sa atinga o pozitie dominanta pe piata romaneasca de profil si sa obtina venituri de peste 3 mil. euro”, a mai spus executivul companiei.
Research International considera ca inovatia este cea mai mare provocare, organizatiile fiind supuse unei presiuni constante de a veni cu idei noi, care sa fie implementate si evaluate cat mai repede pe o piata mereu in schimbare.
La nivelul Romaniei, Research International considera industriile de date, IT si telecomunicatii, impreuna cu pietele traditionale de cercetare, ca fiind cele cu potentialul cel mai ridicat de crestere in urmatorii trei ani. Dezvoltarea in Romania este sustinuta si de interesul manifestat de marile companii multinationale pentru piata romaneasca.
AdPlayersFile
Research International
Cu reprezentante regionale in Zonele Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America de Nord, America Centrala si de Sud, compania Research International are o prezenta in peste 50 de tari la nivel mondial si o experienta de mai bine de 45 de ani in domeniu.
Compania a initiat si dezvoltat metodologii de suport al inovatiei in toate domeniile de activitate, de la industria de automobile si cea farmaceutica pana la cea a bunurilor de larg consum, stabilind mereu standarde pentru intreaga industrie de cercetare.