PR de 220.000 euro se extinde. Agentia fondata de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu devine MakeSense.
Joi, 29 Ianuarie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Fondata in 2010 de Raluca Bailescu si  Cristian Ditoiu, MakeSense PR are in prezent inca doi parteneri si a luat decizia sa devina MakeSense, agentie de comunicare si continut, completand portofoliul de servicii cu expertiza in crearea de continut si content marketing.

Potrivit oficialilor companiei, in 2014, MakeSense a inregistrat o cifra de afaceri de 220.000 de euro, din care 83,4% fee-uri de agentie. Aproximativ 60% din cifra de afaceri a fost reprezentata de servicii de creare de continut, implementate preponderent in campanii business to business.

“Clientii nu vor PR. Clientii vor rezultate. Aceasta este concluzia acestor primi 5 ani de MakeSense, aceasta este directia in care acest business a crescut in cel mai natural mod cu putinta: nu mai suntem doar o agentie de PR, suntem… inginer” spune Raluca Bailescu, Managing Partner MakeSense, despre definitia data de un client.

„ Modul nostru de lucru are mai putin glam si mai multa  analiza. Mai putina creatie si mai multa precizie. Intoarcem pe toate partile obiectivele de business ale clientilor nostri pana suntem siguri ca ni le-am tradus corect in obiective de comunicare”

Bailescu spune ca agentia pe care o conduce masoara pas cu pas campaniile construite, pentru a se asigura continuu ca lucrurile sunt pe drum cel bun. Acesta este de fapt si motivul pentru care compania si-a adaugat expertizele noi, de la crearea de continut, distribuirea pana la monitorizarea efectelor produse de acesta.

Printre serviciile oferite de MakeSense in prezent se numara crearea de continut pentru canale proprii (realizare de white-paper-uri, studii de caz, newslettere etc) si terte, managementul comunitatilor online si servicii traditionale de comunicare (comunicare cu media si alti influenceri, comunicare interna, organizare de evenimente etc).

CLIENTI

MakeSense administreaza deja servicii ale noii pozitionari pentru mai multi clienti din domenii cum sunt healthcare & pharma, IT, FMCG si financiar. Printre clientii din portofoliul agentiei se numara Autovit, Blue Point Call Center, Ceragon, Clotier, Essilor Romania, Gazduire Web, Lactacyd, LaDORNA, MediaIQ, Okazii.ro, Paranix, Pick N Dazzle, Ponderas, Metrici, Omega Pharma, R/GA Bucharest, Sameday Courier, Sarantis (brandurile B.U., C-Thru si Str8), Tradeville, Unilever (brandurile Dove si Rexona), Viile Metamorfosis s.a.

ECHIPA

Pe langa  Raluca Bailescu (Managing Partner) si Cristian Ditoiu (Chief Technologist & Partner), din echipa agentiei fac parte Oana Coman (Communication Strategist & Partner), Aura Dumitru (Communication Engineer & Partner), Alexandra Enachescu (Chief Content Engineer), Loredana Caloian (Content Engineer) si Silviana Uta (Content Engineer).

Mai mult in AdPlayersREPORT,  PR


PUBLICITATE: