PR Director nou la Graffiti BBDO
Marti, 06 Decembrie 2005

PR Director nou la Graffiti BBDO( AdPlayers.ro ) Liliana Serban, 31 de ani, este noul PR Director de la Graffiti BBDO. Ea are, potrivit agentiei, o experienta de peste 7 ani in domeniul comunicarii, consultanta fiind o arie in care s-a specializat nu doar in Romania, ci si in cadrul proiectelor desfasurate in Statele Unite ale Americii, Brazilia si Tailanda.

Absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, specializarea relatii publice, ea detine o diploma de masterat in jurnalism si PR de la Ohio University, USA si un MBA in marketing in cadrul aceleiasi universitati americane.

In perioada 1997-2002, Liliana Serban a coordonat activitatile de relatii publice in cadrul Tempo Advertising, a lucrat in Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordinator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media.

Preluarea conducerii Departamentului de relatii publice al Graffiti BBDO de catre Liliana Serban se petrece intr-un moment important pentru Grupul BBDO Romania, sustin reprezentantii agentiei, si constituie un prim pas dintr-un proces mai amplu de dezvoltare si consolidare a acestui departament.

Raluca Burileanu de la Graffiti BBDO a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca "portofoliul actual de clienti de PR ai agentiei include in acest moment companii cum sunt Automobile Dacia, Ericsson Telecommunications Romania, Henkel Romania, Master Foods Romania, Pepsi Beverages Int’l, Renault Nissan Romania, Scandia, s.a"

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: