
.jpg)
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“In 2008, Optimedia a avut o cifra de afaceri de peste 30 Milioane de euro si o crestere de aproximativ 88% fata de anul precedent” a afirmat pentru AdPlayers, Cezar Batog, General Manager al agentiei de media. “A fost de departe cel mai bun an pentru Optimedia si vine ca o rasplata pentru 3 ani de efort inteligent ”, subliniaza managerul companiei, potrivit caruia, ca o comparatie, in 2005 Optimedia termina anul cu 10,6 Milioane de euro cifra de afaceri.
„Televiziunea a reprezentat putin peste doua treimi din totalul volumului derulat, avand o pondere de peste 69% din investitiile in media”, apreciaza Cezar Batog, intrebat cat au reprezentat diverse tipuri de canale media in afacerea agentiei. „Restul de aproximativ 31% din businessul derulat au fost investitii in presa scrisa, radio, internet si OOH”
„Cea mai mare crestere pentru noi a avut-o televiziunea si radioul, in medie cu 60%”, sustine seful agentiei de media vorbind despre cresterea diverselor tipuri de canale media. „Presa scrisa si internetul au avut si ele o crestere importanta in afacerea agentiei de anul trecut, insa acolo unde suferim este outdoor-ul. Evolutia a fost mai degraba nesatisfacatoare si se datoreaza specificului de media mix al clientilor agentiei.
Aflata in primele 10 agentii de media din Romania, Optimedia are peste 85% din cifra de afaceri data de bussines-ul local. Printre clientii companiei de media se numara: Alpha Bank, Campofrio, L'Oreal Nestle, Hochland, HP, OMV, Petrom, Whirlpool, Sanofi, Telemobil, Zarea.