Omnicom lanseaza platforma de marketing bazata pe targetarea de precizie OMNI
Miercuri, 01 August 2018
 

Liana Mihai, CEO OMD Romania: „Suntem extrem de incantati ca vom putea folosi si noi, in biroul din Romania, acest instrument ce permite scanarea in detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaintalnita pana acum in industrie”

adplayers.info

Lider global in marketing si comunicare corporativa, Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), anunta lansarea Omni, o platforma de marketing bazata pe targetarea de precizie creata pentru a identifica si defini experiente de consum personalizate, scalabile pentru disciplinele creative, media, CRM, precum si pentru alte arii de expertiza Omnicom, anunta responsabilii de comunicare ai companiei globale.

Potrivit informatiilor oferite adplayers, Omni furnizeaza date despre consumator care pot fi colectate, urmarite dinamic si impartasite in toate practicile de marketing. Omni transforma modul in care echipele Omnicom lucreaza, colaboreaza si aduc plus valoare, de la generarea de statistici, pana la construirea audientei, planificarea canalelor, implementarea creativa si distribuirea mesajelor. Pentru ca fiecare consumator are o interactiune diferita cu brandurile, datele colectate sunt masurate si optimizate in permanenta.

„Cand am lansat Annalect, cu sapte ani in urma, ne-am dedicat transformarii efectelor datelor si analizelor asupra mass-media. Cu Omni, extindem tot ceea ce am invatat, pentru a transforma intregul proces de marketing", a declarat Daryl Simm, CEO al Omnicom Media Group. „Omni coaguleaza talentul nostru intr-o viziune unica asupra consumatorului si contribuie la crearea celor mai bune idei integrate care sa aduca succes clientilor nostri."

OMNI - o baza de date a consumatorilor conectati

Nucleul Omni este cel mai cuprinzator grafic de identitate a consumatorului din intreaga industrie - o baza de date a consumatorilor conectati, construita in baza mai multor surse incluzand Neustar, LiveRamp, Experian si multe altele. Graficul de identitate coreleaza comportamentele consumatorilor secunda cu secunda pentru a descoperi modul in care oamenii dezvolta conexiuni, interactioneaza si tranzactioneaza cu brandurile; mixand seturi de date printr-o metodologie care respecta reglementarile regionale si politicile de confidentialitate.

Comportamentele de consum sunt cartografiate intr-un grafic la fel de cuprinzator, care ofera o imagine precisa a calitatii, valorii si disponibilitatii variabilelor de date din piata. Acest plan ramificat este activat printr-un flux de lucru si un motor de continut care le permite echipelor agentiei Omnicom sa livreze in mod eficient mesaje personalizate consumatorilor.

Directorul executiv al Omnicom Digital, Jonathan Nelson, a adaugat: „Pana acum, ideea personalizarii in masa a fost mai degraba un deziderat decat o realitate. Omni schimba asta. Vorbim despre marketingul de precizie scalabil, in actiune. Noua platforma poate aduce plus valoare tuturor clientilor Omnicom pe multiple paliere.”

„Suntem extrem de incantati ca vom putea folosi si noi, in biroul din Romania, acest instrument ce permite scanarea in detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaintalnita pana acum in industrie. Vom contribui la cartografierea globala prin adaugarea in platforma a tuturor informatiilor disponibile despre consumatorii din Romania si, astfel, vom putea sa granulam targetarea si din perspectiva locala.”, a declarat Liana Mihai, CEO OMD Romania.

Dezvoltat si gazduit de Annalect, in parteneriat cu OPMG (Omnicom Precision Marketing Group), Omni este un demers ce continua strategia de neutralitate a grupului, la nivel de data management. Acest lucru asigura agilitatea si flexibilitatea de a identifica in permanenta vanzatorii si furnizorii de aplicatii potrivite intr-un ecosistem de date si tehnologii in continua schimbare. In plus, Omni este conceput sa se integreze cu furnizorii de cloud marketing, permitand clientilor sa fructifice datele pe care le detin.

Lansarea Omni vine dupa cateva luni de implementare a platformei in anumite proiecte selectate  de creatie, media si CRM. Implementarea Omni va continua in toate agentiile de top ale Omnicom.

Omnicom Group

Omnicom Group (www.omnicomgroup.com) este o companie globala de top marketing si comunicare corporativa. Reteua Omnicom si numeroase firme specializate ofera publicitate, strategie media (planificare si cumparare), marketing digital si interactiv, marketing direct si promotional, relatii publice si alte servicii de comunicare specializate ce deservesc 5.000 de clienti din peste 100 de tari.

Omnicom Media Group

Omnicom Media Group (OMG) este divizia de servicii media a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), lider mondial in publicitate, marketing si comunicare corporativa, care ofera servicii catre peste 5.000 de clienti din peste 100 de tari. Omnicom Media Group include agentiile de media full-service Hearts & Science, OMD si PHD; platforma de date si analiza Annalect; Resolution Performance Media; si o serie de companii de comunicare media si specializate.

OMD

Parte a Omnicom Media Group, divizia serviciilor de media a Omnicom Group Inc., OMD este o companie internationala de marketing si comunicare, cea mai mare si mai premiata din lume. Recunoscuta la nivel global pentru serviciile inovative si amprenta creativa, precum si pentru viziunea strategica integratoare, OMD asigura o gama larga de servicii la nivel global: strategie de comunicare, planificare media, cumparare spatiu media, executie digitala, generare de continut, entertainment marketing, sponsorizari si brand analytics. OMD lucreaza pentru companii de top la nivel Mondial: Renault, PepsiCo, Liberty Global si The Walt Disney Company.

OMD a primit de-a lungul timpului numeroase premii si distinctii, inclusiv titlul de “Media Network of the Year” la Cannes Lions 2017, titlul de “cea mai creativa si inovativa agentie din lume” pentru 11 ani consecutiv in clasamentul Gunn Report for Media 2016, distinctia de “Agency Network of the Year” in cadrul Festival of Media Global in 2015 si 2016 si s-a aflat in topul indexului eficientei realizat de Effie timp de cinci ani consecutiv. In anul 2018 OMD a primit distinctia de „Most Medaled Media Network” la Cannes Lions Festival of Creativity.

Mai mult in Media, 


PUBLICITATE: