(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Omnicom Media Group (OMG), divizia de servicii media a Omnicom Group Inc., s-a lansat oficial si in Romania. „Omnicom Media Group Romania este o platforma de business si nu o companie”, a declarat, pentru AdPlayers, Carmen Tanasie - CEO, OMG Romania, proaspat infiintata structura autohtona a diviziei de servicii de media Omnicom Group.
Potrivit executivului OMG Romania se pozitioneaza ca platforma suport pentru dezvoltarea portofoliului de agentii de media full-service si de agentii de media specializate ale Omnicom Group. Agentiile care se afla in acest moment in portofoliul Omnicom Media Group Romania sunt OMD Romania si PHD Romania.
Oficialii de comunicare spun ca lansarea a fost marcata de o sedinta a Consiliului de Administratie a Omnicom Media Group Romania. “Am discutat si agreat cu aceasta ocazie directiile strategice de dezvoltare pe urmatorii 3 ani si investitiile necesare cresterii grupului” – Carmen Tanasie, CEO, OMG Romania.
OMG Romania: DDB Bucharest (50%) si TBWA/Merlin Bucharest (50%).
Omnicom Media Group Romania este o entitate 100% Omnicom Group si are ca actionariat
agentiile de publicitate DDB Bucharest (50%) si TBWA/Merlin Bucharest (50%). Presedintele Consiliului de Administratie OMG Romania este Christos Papapolyzos,
President South Central Europe, DDB Worldwide Communications Group Inc..
Pe langa Papapolyzos si Tanasie, Consiliul de Administratie al OMG Romania ii mai are in componenta format din Peter Kopecky, Chief Financial Officer, TBWA; Christian Lainer, Regional Director CEE, TBWA; Christos Papapolyzos, President South Central Europe, DDB Worldwide; Communications Group Inc; Peter Poelzlbauer, Chief Financial Officer, EMEA Omnicom Media Group; Susanne Koll, CEE Regional Director, Omnicom Media Group; Mihai Rusescu, Chief Financial Officer, Omnicom Media Group Romania.
Peter Poelzlbauer, CFO, EMEA Omnicom Media Group a declarat ca “Romania este o piata cu o crestere impresionanta, cu oportunitati foarte atractive de dezvoltare si provocari pe masura”.
„Pentru a ne asigura o crestere solida pe aceasta piata, am hotarat lansarea Omnicom Media Group in Romania si am numit-o in fruntea companiei pe Carmen Tanasie - cu scopul de a ne asigura ca atat clientii nostri internationali cat si cei locali vor beneficia de suportul solid si resursele extinse ale retelei internationale Omnicom Group - lider mondial in industria de publicitate si marketing”, a mai spus executivul regional.
Potrivit oficialilor de comunicare ai noii structuri de media, Omnicom Media Group are in portofoliu peste 5000 de clienti in mai mult de 100 de tari. Omnicom Media Group include retelele internationale de agentii de servicii complete de media OMD, PHD si Prometheus precum si alte companii de servicii specializate de media.
Schimbari la varf
Anuntul lansarii OMG Romania este precedat de o serie de alte schimbari la varful companiei. In pozitia de Chief Financial Officer OMG Romania era numit Mihai Rusescu, iar Ruxandra Stefan – fostul sef al Optimum Media Direction (OMD) Romania in ultimii 5 ani si parte a OMG Romania, isi anunta demisia din companie.
Potrivit lui Carmen Tanasie, agentia Optimum Media Direction va avea un nou Managing Director incepand cu 1 Martie 2008. Interimatul la conducerea OMD Romania este asigurat chiar de Tanasie.