Ogilvy & Mather lucreaza pentru "Avantajul de a fi client Flamingo"
Marti, 30 August 2005

( AdPlayers.ro ) Agentia de publicitate Ogilvy&Mather a realizat cea mai recenta campanie de testimoniale pentru Flamingo International - „Avantajul de fi client Flamingo. Oriunde”. Campania are rolul atat de a consolida imaginea Flamingo in pozitia de lider al pietei romanesti de retail IT, cat si de a comunica diversitatea ofertei de produse din alte categorii, cum ar fi cele electronice si GSM.

Campania vizeaza atat persoane care au achizitionat deja produse din magazinele Flamingo, in special cei care au cumparat produse IT, dar nu stiu ca Flamingo comercializeaza si produse electronice & GSM, cat si potentiali clienti ai firmei.

Reprezentantii agentiei spun ca mesajul campaniei s-a construit folosind ca element central, dimensiunea internationala a firmei. „Ce inseamna pentru consumatori „Avantajul de fi client Flamingo”? Inseamna diversitate (o gama larga de produse), profesionalism (specialisti IT), accesibilitate, calitate. Aceste avantaje pot fi intalnite oriunde - atat in Romania, cat si peste hotare” spun autorii campaniei de la Ogilvy&Mather. 

In cadrul campaniei va fi difuzata o serie de 3 spoturi - testimoniale cu durata de 30 secunde, toate sub acelasi concept umbrela: „Avantajul de a fi client Flamingo. Oriunde”. Campania demarata in a doua jumatate a lunii august continua sa ruleze pe cele mai importante canale TV: Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV.

„Am vrut sa comunicam ideea de companie internationala, cu magazine in mai multe tari, asa ca am ales drept personaje principale ale testimonialelor trei tineri de nationalitati diferite – un roman, un sarb si un bulgar” a declarat Dan Amariei, Copywriter Ogilvy&Mather. „Romanii s-au saturat de spoturi venite din afara si traduse/adaptate in romana, asa ca noi am venit cu o abordare noua, mai putin obisnuita – desi se refera la o firma pe care romanii o percep ca fiind autohtona, noi le demonstram prin testimoniale in limba sarba si bulgara ca Flamingo s-a extins deja si peste hotare” mai afirma reprezentantul Ogilvy&Mather.

Flamingo International a adus de peste granita testimonialele in sarba si bulgara prin Dumitru Matei – Marketing Advisor, Alex Cirlan – Marketing Manager.

Din partea agentiei Ogilvy&Mather, echipa care s-a ocupat de campanie a fost formata din Razvan Capanescu – Director de Creatie, Luca Bulacu – Art Director, Dan Amariei – Copywriter, Andreea Dumitru – Account Director, Razvan Giurcaneanu – Audio-Video Producer, Sorina Mihai – Account Director, Alina Mincan – Senior Account Executive. Spoturile au fost filmate de Casa de Productie Multimedia Est, Regizor - Alex Maftei.

Desi este cunoscuta in special pentru distributia de calculatoare (cu o prezenta de peste 10 ani pe piata romaneasca), Flamingo are, dupa cum sustin reprezentantii agentiei de publicitate, o gama vasta de produse  electronice - audio, foto, video si GSM. Flamingo are deja magazine in Bulgaria si Serbia, precum si subsidiare in alte cinci tari (Moldova, Serbia, Croatia, Ungaria, Olanda), unde deocamdata activeaza pe partea de distributie, dar unde exista planuri pentru a incepe si activitatea pe retail. ( Iulian Toma )


PUBLICITATE: