( AdPlayers.ro ) Red Cell Romania devine incepand cu aceasta luna OgilvyOne Romania. Decizia are loc ca urmare a integrarii agentiei in Ogilvy Group si respectand decizia internationala de restructurare a retelei Red Cell. OgilvyOne va avea acelasi portofoliu curent de clienti, pentru a caror evolutie si satisfacere a nevoilor de business agentia va adauga noi competente specifice. 141 Romania va continua sa functioneze si sa evolueze distinct, ca retea specializata in retail si activare a Ogilvy Group.
Ogilvy Group Romania opereaza incepand din aceasta luna intr-o noua formula. Red Cell si 141, cele doua companii care la inceputul acestui an au fost preluate de catre Ogilvy Group ca urmare a deciziei WPP de a-si consolida afacerile în Romania, s-au integrat fizic sub umbrela Ogilvy intregind si serviciile grupului cu noi arii de competenta. Agentiile au fost relocate in sediul Ogilvy Group din Grigore Alexandrescu 86.
Cristofor Iosub ( foto), care pana de curand a ocupat functia de Client Service Director al companiilor OgilvyOne si 141, a fost promovat in functia de Deputy Managing Director al celor doua firme si va lucra sub coordonarea Manuelei Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania.
Companiile din cadrul Ogilvy Group Romania opereaza incepand cu acesta luna specializari in comunicare, si domenii de expertiza distincte: Ogilvy & Mather – advertising, MindShare – media, Ogilvy Public Relations – relatii publice, Media Insight – media, 141 – retail si activare, OgilvyOne – advertising / comunicare neconventionala/CRM.
Cristofor Iosub va avea responsabilitatea dezvoltarii celor doua companii, colaborand indeaproape cu Manuela Necula - Head of Country Ogilvy Group Romania. „Ne aflam acum intr-un punct esential din calea deschisa la inceputul lui 2005, cand am devenit parte a grupului Ogilvy, si avem de parcurs un drum mai important si mai promitator decat tot ce avem in spate. Sunt foarte optimist in ceea ce priveste viitorul celor doua firme in Romania”, declara noul Deputy Managing Director.
Echipa de management a Ogilvy Group Romania este in prezent alcatuita din Manuela Necula – Head of Country Ogilvy Group Romania si Managing Director Ogilvy & Mather Advertising, Oana Petroff – Managing Director MindShare Media, Gabriela Lungu – Managing Director Ogilvy Public Relations Worldwide, Bogdan Prajisteanu – Managing Director Media Insight , Cristofor Iosub – Deputy Managing Director OgilvyOne si 141.
Potrivit reprezentantilor din Romania ai retelei, OgilvyOne este cea mai puternica retea globala de comunicare directa (marketing direct, CRM, digital media). Transformarea Red Cell in OgilvyOne vizeaza completarea abilitatilor grupului Ogilvy in zona acestui domeniu de comunicare si va fi insotita de investitii in adaugarea de noi resurse si in pregatirea profesionala a echipei. Agentia locala va beneficia de un puternic transfer de know how precum si de suportul retelei OgilvyOne.
Agentia Red Cell a trecut printr-o perioada activa in ultimii doi ani, care a inceput cu achizitionarea agentiilor Bates si 141 de catre WPP, si a continuat cu transformarea si rebranding-ul Bates in Red Cell. Acestea au fost urmate la inceputul acestui an de integrarea in grupul Ogilvy si s-au finalizat cu transformarea companiei in OgilvyOne.
Red Cell trece printr-o perioada de transformari si la nivel international. Dupa cum sustin oficialii din Romania, reteaua va fi restructurata intr-o noua entitate care va include mult mai putine agentii decat in prezent. Noua retea se va numi Red Cell United si va cuprinde doar agentiile din New York, Seattle, Londra, Paris, Madrid, Milano si Oslo. Red Cell United ar putea include si agentiile Red Cell din Buenos Aires si Bruxelles, precum si „The Campaign Palace” din Sidney. Celelate agentii care faceau parte pana acum din reteaua Red Cell vor fi absorbite de alte retele ale WPP, la fel cum s-a intamplat si in Romania prin integrarea Red Cell in Ogilvy Group si rebranding-ul in OgilvyOne.
( Iulian Toma )