(adplayers, Iulian Toma) In urma cu 5 ani OMD era o agentie cu un business de aproximativ 10 milioane de euro. Pe anul 2011 cifrele de afaceri ale companiilor nu sunt disponibile, insa 2010 plaseaza business-ul de media al Omnicom Media Group si agentiilor membre la peste 30 Milioane de euro. Cu o crestere de aproximativ 3 ori in 5 ani a afacerii de media a ceea ce astazi se numeste Omnicom Media Group.
In ultimii 5 ani de constructie a grupului OMG Romania, echipele agentiilor OMD si Phd sunt cele care si-au spus cuvantul, este concluzia fostului CEO, Carmen Tanasie, cea care se desparte de conducerea Omnicom Media Group Romania, in urma parteneriatului cu The Group.
Contactata de catre adplayers si intrebata cum lasa OMG si agentiile OMD si PhD, Carmen Tanasie a declarat ca se desparte de OMG cu satisfactia ca a construit impreuna cu echipele celor doua agentii una dintre cele mai bune echipe de media din Romania.
„Le multumesc colegilor mei pentru eforturile personale extraordinare pentru ridicarea Omnicom Media Group in Romania. Tuturor celor alaturi de care am construit impreuna OMG Romania in ultimii 5 ani: lui Cristian Mucichescu, Nicu Laita si Laurei Badea, lui Mihai Rusescu, Razvan Dragomirescu si Eugen Terchila, dar si intregii echipe din toate departamentele agentiilor OMD si Phd pentru sprijinul pe care mi l-au acordat in cresterea uneia dintre cele mai bune echipe de media din Romania”.
Intrebata, pe langa potentialul rol profesional in grupul Omnicom, ce va face in viitor, mai exact, Tanasie a declarat: „In perioada urmatoare, imi voi concentra atentia spre finalizarea Global CEO Program, IESE Wharton – CEIBS. In acest proiect voi fi angrenata pana in luna iunie a.c., dupa care voi continua cu responsabilitatile pe care le voi avea din acel moment”