(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Omnicom Media Group SRL a derulat operatiunile fostului OMD Romania pana la 1 iunie 2008, data pana la care compania a inregistrat o cifra de afaceri de 47,04 Mil lei (n.r 12,7 Milioane EUR). Incepand cu aceasta data, serviciile de media planning si buying ale Omnicom Media Group SRL au fost integral transferate catre nou infiintata OMD Plan & Buy SRL (Optimum Media Direction Plan & Buy), companie care a inregistrat pana la finele lui 2008 o cifra de afaceri de 37,23 Milioane lei (10,06 Milioane EUR)”, a afimat pentru AdPlayers Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group (OMG) Romania, intrebata de AdPlayers cat este cifra de afaceri a companiei OMD Romania pe 2008.
Potrivit presedintelui Omnicom Media Group, cifra de afaceri a companiei OMD Romania reprezinta suma operatiunilor derulate de Omnicom Media Group SRL care a derulat serviciile de media ale fostului OMD, si OMD Plan & Buy (Optimum Media Direction Plan & Buy SRL), noua companie care a operat intreg business-ul de media din iunie 2008.
Declaratia presedintelui Omnicom Media Group Romania, vine sa certifice practic cifra de afaceri OMD Plan & Buy (Optimum Media Direction) Romania aparuta recent in MEDIA AdPlayersREPORT 2009. Potrivit Raportului Agentiilor de Media editat de AdPlayers, OMD Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 22,13 Milioane EUR, dupa ce, conform datelor de la Ministerul Finantelor, compania de media OMD avea in 2007 o cifra de afaceri de aproape 16 milioane EUR ( 53,3 Milioane LEI, la un cursul mediu de 3,37 lei/eur ).