Potrivit agentiei de publicitate, campania de promovare este sustinuta de o serie de trei spoturi TV, postere si brosuri. Campania TV, planificata si implementata de Brands&Bears se desfasoara pe posturi TV nationale printre care agentia numeste canalele Antena 1 si Antena 3.
Mesajul principal al executiilor TV surprinde intr-un mod umoristic si memorabil "ticurile" deprinse de un migrant ilegal, afirma cei de la Brands&Bears. “El va bea berea cu manusi pentru a nu lasa amprente, va decupa gauri in ziar pentru a observa daca este urmarit si va trebui sa-si stapaneasca brusca intoarcere a capului pentru a putea manca un sandvis! “ explica reprezentantii agentiei cateva din activitatile curente ale unei persoane aflate in postura unei migratii ilegale.
Posterul surprinde acelasi personaj, dupa cum spun reprezentantii agentiei, un om obosit si ganditor, avand propria-i umbra proiectata pe un zid, in forma de politist englez.
La realizarea campaniei, agentia de publicitate Brands&Bears a colaborat cu casele de productie Saga Film si Carioca, personajul principal fiind interpretat de actorul Damian Oancea. Pentru “migratia” pe teritoriul campaniei, agentia multumeste echipei formate din Dani Kozak si Raluca Munteanu de la OIM. ( Irina Toma )