(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
O iubesc femeile. Este kit de supravietuire, dar si depozit mobil. În ea poti sa gasesti uneori si o surubelnita si, la nevoie, ciocan. Este un loc sigur, chiar seif, dar si cea mai buna ascunzatoare.
Chiar daca este cumparata în scopul de a fi oferita cadou, sfârseste prin a fi oprita pentru ca femeia care a achizitionat-o s-a îndragostit pur si simplu de ea. Desi vorbim de o dragoste asa mare, cea care o poseda admite ca o foloseste uneori ca depozit pentru ... foarte multe lucruri de aruncat.
Cum putini ar ghici raspunsul, Leo Burnett face un efort si dezleaga misterul. Este Geanta doamnelor, sau domnisoarelor pe care fetele de la strategia agentiei de publicitate a rasturnat-o pe masa si îi dezvaluie continutul, poate mai putin secretele intime. Raspunsul a fost posibil datorita studiului InsideOut, care face parte din cadrul unui proiect mai amplu de cercetare dedicat exclusiv femeilor, intitulat LeoShe.
Realizat, potrivit autorilor, sub forma unui complex set de interviuri individuale, InsideOut are un subiect inedit, anume relatia dintre femei si gentile lor. Continutul, rolul si semnificatiile atribuite acestor accesorii au fost prezentate prin intermediul unui raport facut public ieri, dar si pe site-ul www.leoshe.ro/insideout/.
„Am încercat sa fim creativi începand cu tematica studiului”, a spus Elena Ionita, Strategic Planner la Leo Burnett. „Eram în cautarea unui subiect care sa poata genera insight-uri valorificabile de cât mai multe dintre marcile cu target feminin pentru care lucram si, la fel de important, suficient de interesant pentru a declansa avalansa de confesiuni asociata cu o discutie ”între femei”.
„Ne doream mai mult decat un interviu, fie el si în profunzime, ne doream sa putem face analize bazându-ne nu doar pe discursul respondentelor, ci si pe observatie. Geanta, ca subiect, a îndeplinit în mare masura toate aceste cerinte” , explica strategic planner-ul agentiei de publicitate.
InsideOut reprezinta, insa, doar primul studiile pe care departamentul de strategie Leo Burnett le va desfasura in cadrul proiectului LeoShe. Pornit de la importanta femeii din perspectiva puterii si deciziei de cumparare, proiectul LeoShe are in vedere cercetari inovative vizand exclusiv publicul feminin.
„Daca vrei sa ai un output creativ trebuie sa începi prin a fi creativ la începutul procesului, adica în cercetare” explica Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning, ratiunea din spatele initierii proiectului LeoShe.
“Daca faci cercetare cliseu, cu aceleasi tehnici proiective si acelasi plictisitor ghid de discutie vei ajunge la campanii cliseu. Si daca vrei sa întelegi consumatorul si sa te lasi inspirat de el trebuie sa-i intri în minte, în viata si în suflet prin abordari inovatoare, interesante si surprinzatoare.”
AdPlayersFile
Potrivit oficialilor companiei, Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Compania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului în ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards România 2005-2006.