Florian Skala - primul Chief Commercial Officer, Grupul Dentsu, regiunea Europei de Sud-Est.
Cu o experienta doua decenii pe pozitii de conducere in media si vanzari in regiunea Europei Centrale si de Est, recent Florian Skala a ocupat pozitii de management in cadrul grupului Central European Media Enterprises (CME), mai intai ca Director de vanzari al Markiza Group din Slovacia, iar apoi ca CEO al bTV Media Group din Bulgaria. Anterior, timp de peste zece ani, Skala a ocupat pozitii de conducere in cadrul diviziei de vanzari a RTL Group din Austria
AdPlayers. Info
Grupul global de media si comunicare digitala de marketing dentsu anunta numirea lui Florian Skala pe postul de Chief Commercial Officer, pozitie strategica de nivel de senior management creata pentru a consolida cresterea si operatiunile comerciale ale grupului din Romania si de pe pietele Europei de Sud-Est, anunta comunicarea grupului. Skala s-a alaturat echipei dentsu Southeast Europe pe 1 Decembrie 2021.
Potrivit informarii remise APlayers, Florian Skala va raporta CEO-ului dentsu Southeast Europe, Maria Grachnova, ca membru al echipei executive regionale, respectiv al echipei locale de management din Romania. Noul executiv isi va folosi expertiza in tradingul de media si leadershipul de business pentru a accelera cresterea continua a afacerilor dentsu in Romania si din regiune prin relatii excelente cu partenerii de media si experienta sa vasta in pozitionarea comerciala.
Cu o experienta doua decenii pe pozitii de conducere in media si vanzari in regiunea Europei Centrale si de Est, recent Florian Skala a ocupat pozitii de management in cadrul grupului Central European Media Enterprises (CME), mai intai ca Director de vanzari al Markiza Group din Slovacia, iar apoi ca CEO al bTV Media Group din Bulgaria.
Anterior, timp de peste zece ani, Skala a ocupat pozitii de conducere in cadrul diviziei de vanzari a RTL Group din Austria. Inainte de a se alatura dentsu, a mai oferit consultanta strategica in vanzari pe piata media din G recia.
,,Romania ocupa un loc central in eforturile noastre de a deveni reteaua de media cel mai puternic integrata din regiune"
„Europa de Sud-Est nu a inregistrat niciodata o evolutie mai dinamica, iar Romania ocupa un loc central in eforturile noastre de a deveni reteaua de media cel mai puternic integrata din regiune, prin transformarea intr-un business agil, astfel incat clientii nostri sa aiba mai usor acces la capacitatile si talentele noastre de clasa mondiala”, a declarat Maria Grachnova.
„Cu Florian in echipa, vom accelera transformarea afacerii, stimuland integrarea in liniile de servicii Media si Creative. Noul nostru coleg se va afla la conducerea eforturilor de a construi o cultura organizationala puternica, orientata catre inalta performanta si dezvoltarea afacerilor clientilor nostri.”
„Prin transformarea sa continua, dentsu redefineste modul in care retelele de agentii functioneaza si deservesc clientii, iar eu am privilegiul sa ma alatur grupului in acest moment special”, a spus Florian Skala. „Pentru mine, grupul reprezinta un simbol al creativitatii, inovatiei, eficientei si fiabilitatii serviciilor in comunicarea de marketing.
Obiectivul meu personal coincide cu misiunea companiei, respectiv de a fi o forta a binelui: sustinem sustenabilitatea in ceea ce priveste mediul, o societate echitabila si deschisa si un spatiu digital responsabil si etic. Abia astept sa incep sa lucrez cu echipele din Romania si din regiune si sa le impartasesc pasiunea mea pentru succesul clientilor nostri.”
Dentsu.
Parte a grupului de mareting si comunicare dentsu (www.dentsu.com ), dentsu international opereaza sub sase branduri de media de top - Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, dentsumcgarrybowen si Merkle - toate fiind sustinute de divizii de specialitate si servicii scalabile. dentsu international isi ajuta clientii sa castige, sa pastreze si sa-si dezvolte cei mai buni clienti, precum si sa obtina progrese semnificative in businessurile proprii. Cu cele mai bune servicii si solutii in domenii ca media, managementul experientei clientilor (CXM) si servicii creative, dentsu international opereaza in peste 145 de piete din intreaga lume, cu peste 45.000 de specialisti dedicati.
In Europa de Sud-Est, dentsu este prezent cu brandurile Carat, dentsu X, iProspect si Isobar si prin diviziile sale specializate pentru clienti, dispunand de o forta de peste 300 de profesionisti, care activeaza pe 10 piete: Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Kosovo, Macedonia de Nord, Muntenegru, Serbia, Slovenia si Romania.
Mai mult in Business, Management, Oameni