„Obiectivul meu principal este axat pe dezvoltarea si implementarea viziunii strategice a companiei, promovand o cultura a excelentei si identificand tendintele din piata pentru a stimula cresterea business-ului”, a spus Roxana Monica Vilcu, Country Manager pentru Romania al 4services Group.
AdPlayers. Info
4Service Group, compania internationala de cercetare, lider in furnizarea de servicii de customer experience si facility management, are un nou Country Manager in Romania - Roxana Monica Vilcu.
Cu o experienta de peste 20 de ani in Romania, dar si la nivel international, in tari precum Grecia, Franta si Arabia Saudita, Roxana Monica Vilcu este un specialist in domeniul cercetarii de piata, cu o cariera solida si o contributie semnificativa in domeniul market research, in special pe cercetare calitativa, semiotica si etnografie.
„Piata locala este dinamica si in continua evolutie, iar rolul de Country Manager imi ofera posibilitatea de a contribui la dezvoltarea si consolidarea pozitiei 4Service Group in Romania. Obiectivul meu principal este axat pe dezvoltarea si implementarea viziunii strategice a companiei, promovand o cultura a excelentei si identificand tendintele din piata pentru a stimula cresterea business-ului”, a spus Roxana Monica Vilcu, Country Manager pentru Romania al 4services Group.
,, Cred ca experienta mea in cercetare de piata, business development si management va contribui la consolidarea pozitiei noastra in industrie, iar alaturi de echipa pe care o coordonez vom reusi sa ajungem la rezultate remarcabile”, a mai adaugat Roxana Monica Vilcu.
Inainte de a se alatura echipei 4Service Group Romania, Roxana Monica Vilcu a ocupat functii cheie, precum cea de Senior Qualitative Consultant al companiei de marketing research MKOR, fiind responsabila pentru proiectarea, moderarea si analiza cercetarilor calitative, si pentru recomandari strategice cu privire la o gama larga de experiente de brand.
Intre 2017-2022, Roxana Monica Vilcu a efectuat cercetari si analize de piata, din rolul de Planning Insight Director in cadrul companiei Quester. Totodata, in perioada 2015-2017, a gestionat o echipa in Arabia Saudita pentru deservirea clientilor pentru a asigura livrarea prompta a serviciilor din functia de Senior Consumer Insight Manager in cadrul companiei Nielsen.
4Service Group este o companie internationala de cercetare cu sediul central in Viena, Austria. Compania a fost infiintata in 2001 cu scopul de a imbunatati calitatea vietii clientilor sai si a persoanelor care interactioneaza cu afacerea, utilizeaza serviciile sale si consuma produsele sale. Anul trecut, 4Service Grup a fost desemnata castigator al Premiilor Europene pentru Companii in 2023 la categoria „Cel mai bun furnizor de servicii Mystery Shopper din Europa”.
Compania ofera o gama completa de servicii de customer experience si facility management, adaptate nevoilor specifice ale fiecarui client. 4Services Group implementeaza proiecte complexe pentru cresterea vanzarilor si dezvoltarea afacerilor companiilor orientate catre client. Cu Roxana Monica Vilcu in fruntea echipei din Romania, 4Service Group isi propune sa continue sa ofere solutii de top si sa-si consolideze pozitia de lider pe piata locala.
4Service Group, in top 10 agentii de customer exprience la nivel mondial.
Compania 4Service Group, specializata pe cercetare de piata si Mystery Shopping, este liderul in evaluarea experientei clientilor si imbunatatirea calitatii serviciilor, fiind in top 10 agentii de customer experience la nivel mondial. Infiintata in 2001, compania este prezenta in 92 de tari, cu peste 400 de proiecte active si 2 milioane de evaluari ale calitatii serviciilor realizate.