( AdPlayers.ro ) GAV|Scholz&Friends Bucuresti reia ideea unei mini campanii sociale inceputa in urma cu doi ani, sub sloganul "nu-i fain de san valantain". Campania are o serie de executii de print care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch, dupa cum sustin reprezentantii agentiei de publicitate.
"Suntem un atelier de creatie romanesc si facem parte dintr-o agentie eminamente europeana, fara capete de pod peste Atlantic si de aceea pentru noi de san valantain nu-i fain, dar merge de Dragobete si se pune si de 1 si 8 Martie. Cu alte cuvinte un soi de campanie a romanilor verzi si vinjosi”, motiveaza pozitionarea locala a campaniei Lucian Georgescu Managing Partner GAV|Scholz&Friends Bucuresti.
Campania este realizata in colaborare cu Gradina de Sud si are declinari pe direct mailing, print in B24 FUN si postere. Agentia a mai dezvoltat in trecut campanii comerciale cu mesaj social, precum "Ai nostri sint mai brazi" si "Florile de plastic sint kitsch. Kitsch pe ele".
"Intotdeauna am cautat sa dam comunicarii comerciale un subtext social, pentru ca noi credem cu tarie in responsabilitatea fata de comunitate", a declarat Camelia Pocris, oficialul de marketing ADPP4 – Gradina de Sud.
Pe langa obiectivele comerciale ale clientului oficialul agentiei ne mai dezavaluie si alte “obiective” nobile, demne de luat in seama de catre toti cei care raspund de campaniile sociale care au ca obiectiv mentinerea sanatatii si tineretii populatiei. Nu lipsit de umor, parintele natural al campaniei, Lucian Georgescu a declarat: “Suntem oarecum speriati de scaderea indicelui demografic in Romania si ne-am gandit sa ne implicam trup si suflet, ca Romania nu e a noastra, ci a urmasilor urmasilor nostri doar in cazul in care ne mai ocupam de insamintari".
(Iulian Toma info@adplayers.ro )
.
.
.
.
.
AdFile Info:
Nume lucrare: “U-da o floare”
Agentie: GAV | Scholz&Friends Bucuresti
Oras: Bucuresti
Advertiser: ADPP4
Brand: Gradina de Sud
Produs/categorie: retail
Brand Manager: Natalia Dumitru
Marketing Manager / Director: Camelia Procris
Nume Campanie: “Însamântare timpurie”
Data primei difuzari/aparitii: februarie 2006
Piete distributie (Tari): România
Tara productie: România
Limba: româna
Tip / Tipuri media: ad print, poster, direct mailing
Durata (TV):
Slogan: "Nu-i fain de san valantain"
Account Manager / Director: Lucian Georgescu
Client Service Director: Razvan Negoescu
Creative Director: Marius Rosu
Art Director: Marius Rosu
Copywriter: Marius Rosu