Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud
Miercuri, 01 Martie 2006

( AdPlayers.ro ) GAV|Scholz&Friends Bucuresti reia ideea unei mini campanii sociale inceputa in urma cu doi ani, sub sloganul "nu-i fain de san valantain". Campania are o serie de executii de print care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch, dupa cum sustin reprezentantii agentiei de publicitate.

Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud"Suntem un atelier de creatie romanesc si facem parte dintr-o agentie eminamente europeana, fara capete de pod peste Atlantic si de aceea pentru noi de san valantain nu-i fain, dar merge de Dragobete si se pune si de 1 si 8 Martie. Cu alte cuvinte un soi de campanie a romanilor verzi si vinjosi”, motiveaza pozitionarea locala a campaniei Lucian Georgescu Managing Partner GAV|Scholz&Friends Bucuresti.

Campania este realizata in colaborare cu Gradina de Sud si are declinari pe direct mailing, print in B24 FUN si postere. Agentia a mai dezvoltat in trecut campanii comerciale cu mesaj social, precum "Ai nostri sint mai brazi" si "Florile de plastic sint kitsch. Kitsch pe ele".

"Intotdeauna am cautat sa dam comunicarii comerciale un subtext social, pentru ca noi credem cu tarie in responsabilitatea fata de comunitate", a declarat Camelia Pocris, oficialul de marketing ADPP4 – Gradina de Sud.

Pe langa obiectivele comerciale ale clientului oficialul agentiei ne mai dezavaluie si alte “obiective” nobile, demne de luat in seama de catre toti cei care raspund de campaniile sociale care au ca obiectiv mentinerea sanatatii si tineretii populatiei. Nu lipsit de umor, parintele natural al campaniei, Lucian Georgescu a declarat: “Suntem oarecum speriati de scaderea indicelui demografic in Romania si ne-am gandit sa ne implicam trup si suflet, ca Romania nu e a noastra, ci a urmasilor urmasilor nostri doar in cazul in care ne mai ocupam de insamintari".

(Iulian Toma info@adplayers.ro )

.

Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud

.

Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud

.

Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud

.

AdFile Info:

Nume lucrare: “U-da o floare”

Agentie: GAV | Scholz&Friends Bucuresti

Oras: Bucuresti

Advertiser: ADPP4

Brand: Gradina de Sud

Produs/categorie: retail

Brand Manager: Natalia Dumitru

Marketing Manager / Director: Camelia Procris

Nume Campanie: “Însamântare timpurie”

Data primei difuzari/aparitii: februarie 2006

Piete distributie (Tari): România

Tara productie: România

Limba: româna

Tip / Tipuri media: ad print, poster, direct mailing

Durata (TV):

Slogan: "Nu-i fain de san valantain"

Account Manager / Director: Lucian Georgescu

Client Service Director: Razvan Negoescu

Creative Director: Marius Rosu

Art Director: Marius Rosu

Copywriter: Marius Rosu


PUBLICITATE: