Dana Nae Popa (Pastel), Presedinte, UAPR.
Consiliul Director pentru urmatorii trei ani il are ca vicepresedinte pe Stefan Iordache (Lion Communication), iar membrii sunt: Dana Bulat (United Media Services), Andrei Cohn (Cohn & Jansen Advertising), Ionut Datcu (WOPA Communication), Bogdan Santea (FCB Bucharest), Catalin Gaitanaru (Mindshare Media)
AdPlayers. info
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) are, incepand de pe 14 aprilie 2022, un nou Consiliu Director, ales de catre Adunarea Generala a Membrilor. Dana Nae Popa, Managing Director pastel, a fost aleasa in functia de Presedinte al asociatiei pentru urmatorii trei ani, anunta organizatia.
Potrivit informarii, noul Consiliu Director il are ca vicepresedinte pe Stefan Iordache (Lion Communication), iar membrii sunt: Dana Bulat (United Media Services), Andrei Cohn (Cohn & Jansen Advertising), Ionut Datcu (WOPA Communication), Bogdan Santea (FCB Bucharest), Catalin Gaitanaru (Mindshare Media)
“Le multumesc colegilor de breasla pentru increderea oferita. Dupa 4 ani in care am fost membru UAPR, sunt bucuroasa sa accept acest rol, si stiu ca, impreuna cu noul board, cu actualii si viitorii membri UAPR, vom contribui la a face industria de publicitate un pic mai buna.” a spus Dana Nae Popa, Presedinte al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania.
,,In aceasta formula, vom demara actiuni noi, care sa aduca valoare adaugata domeniului nostru, dar vom continua si proiectele care si-au dovedit in timp beneficiile pentru industrie. Etica, transparenta, empatia, onestitatea si pasiunea pentru acest domeniu sunt pilonii pe care mi-am bazat activitatea, atat in perioada in care mi-am desfasurat studiile, cat si in businessul pe care l-am fondat si il conduc. Aceaste valori ma vor ghida si in noul si onorantul mandat.” a adaugat noul presedinte.
Pentru urmatoarea perioada, UAPR isi propune sa mentina colaborarea cu European Association of Communications Agencies (EACA), cel mai important for european de comunicare, dar si cu toate asociatiile importante locale - IAA, IAB, ARMA, BRAT, ARA, RAC etc.
Tototdata, Adunarea Generala a aprobat raportul de activitate pentru mandatul 2020-2022, precum si o actualizare a statutului asociatiei.
UAPR este asociatia profesionala care reuneste cele mai importante agentii de publicitate si media din industrie. Fondata in 2000, UAPR urmareste apararea intereselor agentiilor de publicitate, dezvoltarea si profesionalizarea industriei si promovarea unor standarde profesionale de referinta.
Organizatia reprezinta o sursa de educatie pentru profesionistii din industrie si urmareste promovarea unor standarde profesionale care sa fie acceptate si asumate de cei 31 de membri ai sai, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clientilor. In acest sens, asociatia sustine adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici in industrie. Obiectivul UAPR este acela de a creste transparenta si standardele in comunicare, de a mari capacitatea de auto-reglementare a industriei si de a pune Romania pe harta internationala prin deschiderea catre colaborari cu alte tari. UAPR este membra a Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA).
Mai mult in Business, Reglementare, Autoreglementare