Nou CEO la varful global Ogilvy PR&Influence. Julianna Richter are obiective de crestere si eficientizare a business-ului
Vineri, 29 Ianuarie 2021

 


Julianna Richter, noul CEO la conducerea globala Ogilvy PR&Influence, are o experienta indelungata in comunicare, acumulata in agentii, start-up-uri si companii care se regasesc in topuri internationale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.

AdPlayers. info

Nou CEO la conducerea globala Ogilvy PR&Influence. Intr-o perioada in care comunicarea este critica in evolutia si transformarea brandurilor, Ogilvy PR&Influence isi consolideaza rolul de partener strategic pentru crestere (partner for future growth) cu un nou lider la nivel global.

Julianna Richter, noul CEO la conducerea globala Ogilvy PR&Influence, are o experienta indelungata in comunicare, acumulata in agentii, start-up-uri si companii care se regasesc in topuri internationale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.

Julianna se alatura echipei Ogilvy dupa 17 ani petrecuti in cadrul Grupului Edelman unde a ocupat diverse pozitii de conducere, la nivel global si regional. Ultima pozitie a fost aceea de Chief Operating Officer pentru operatiunile din SUA, cu responsabilitati de crestere a business-ului si eficientizare a operatiunilor, dar si cu preocupari in zona de resurse umane, diversity&inclusion, client excellence, marketing, inovatie,  learning & dezvoltare.

“Am admirat intotdeauna brand-ul Ogilvy si capacitatea sa de a livra idei creative extraordinare, care pot genera schimbari semnificative in comportamentul consumatorilor, pot sustine reputatia brand-urilor si o crestere pe termen lung pentru clienti. Ma bucur ca am ocazia sa colaborez cu echipe talentate din intreaga lume pentru a duce Ogilvy PR & Influence la un nou nivel, in sprijinul clientilor nostri, cu cele mai bune solutii creative, livrate prompt si eficient” a spus Julianna Richter, Global CEO PR&Influence.

Creativitatea este principalul atuu competitiv al disciplinei de PR&Influence din cadrul Grupului Ogilvy

Noua normalitate sta sub semnul incertitudinii si al unei realitati disruptive, atat pentru consumatori, cat si pentru branduri. In acest context, adaptarea este singura optiune, iar creativitatea va juca un rol vital, ajutand comunicarea brandurilor sa fie mai eficienta, sa aiba sens si sa exprime real valorile pe care le afirma.

Urmatoarea perioada va fi si mai complexa, prin continua dezvoltare a retelelor de socializare, a inteligentei artificiale, prin fragmentarea media si aparitia noilor tehnologii, cu impact major asupra tuturor aspectelor din viata noastra.

Toate acestea vor avea implicatii majore asupra comunicarii brandurilor cu consumatorii, iar nevoia unui partener de comunicare capabil sa tina pasul, sa inteleaga si sa interpreteze corect aceste schimbari, va fi esentiala. Un partener modern de PR&Influence va fi acela care va putea sa ajute brandurile sa creasca, oferindu-le perspectiva unor paradigme noi de gandire, inovatie si abordari eficiente ale noilor tehnologii.

Ogilvy Group Romania, parte din reteaua internationala Ogilvy, este o companie WPP - unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piata locala, Ogilvy creeaza platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a raspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor, oferind urmatoarele arii de expertiza: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence si digital transformation.

Portofoliul de clienti cuprinde atat business-uri locale, cat si branduri internationale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo si multe alte branduri de renume.

Mai mult in Business, Management,

 


PUBLICITATE: