Next face BTL cu WeeDoo
Sambata, 06 Septembrie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Next Advertising face BTL cu  WeeDoo. Potrivit reprezentantilor agentiei, divizia specializata de BTL  a fost lansata ca agentie de sine statatoare. 

„Am hotarat sa profitam de oportunitate si sa ne dezvoltam corespunzator componenta de servicii BTL pe care le oferim, dar nu in cadrul unui departament in Next, cum a fost pana acum, ci deschizand o divizie separata dedicata acestui tip de comunicare”,  a declarat Sorin Popescu, Director General Next Advertising.

 

Conform reprezentantilor WeeDoo, noua divizie BTL porneste la drum cu o echipa formata din Sorana Tetik, Olivia Grigorescu, Monica Axan, Francesca Gagyi, Bogdan Sarbu si Cornelia Leustean, agentia specializata beneficiind insa si de competentele de creatie, strategie, media si productie de la Next.

 

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de media, PR, productie, merchandising, consultanta de marketing si creatie. Infiintata in 2001, compania a functionat in parteneriat cu shopul de creatie Cap, sub numele de NextCap.  Din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie, insa continua si colaborarea cu CAP pe clientii Murfatlar, Biborteni, Salonta, Principal Company, Euroavipo, Trenta Pizza si Tammy.

 

Portofoliul Next cuprinde clienti precum Transavia, Western Union, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra/Qfort, The Money Channel, NewCom/Injoy, Fan Courier, Vodafone, Tetra Pak, BoConcept, Advent, Greenpeace, Ceramica Iasi, Fundatia Copii in Dificultate, Flo & Jo. 


PUBLICITATE: