(Adplayers.ro, Iulian Toma)
“Avem campanie de promovare si am avut o problema cu outdoor-ul”, a declarat pentru AdPlayers, Noemi Revnic - responsabilul de Comunicare al revistei Tabu, despre numarul de iulie. Acesta este al doilea an cand revista are Sex Issue, iar istoria s-a repetat.
“Promovam in general revista cu imagini din interiorul aparitiei dinluna respectiva, alturi de coperta, care, de aceasta data, nu au fost acceptate de catre agentia de outdoor. Ni s-a spus ca sunt indecente”, a mai spus Revnic.
„Am avut aceeasi problema si cu celebritatea in pielea goala. In martie 2006. Nici atunci nu am putut sa ne promovam pe outdoor pentru ca imaginile au fost considerate indecente”, precizeaza oficialul de comunicare al revistei.
Tabu lucreaza cu News outdoor, care, potrivit oficialului de comunicare al revistei, nu a facut decat sa respecte reglementarile in vigoare pentru publicitatea Outdoor.
Intrebata care a fost tirajul numarului pe iulie, Noemi Revnic spune ca revista a tras tirajul normal de 30.000 de exemplare. Intrebat daca numarul estival nu altereaza targetul principal feminin al revistei, oficialul de comunicare spune ca desi tinta principala a revistei este formta din femei, audienta masculina este de asteptat, dar ca nu poate reprezenta o pondere semnificativa pentru obiectivele de audienta ale revistei.