“Ne-am apropiat de 1 milion de euro, in 2008" Ana Iorga, Lemon Studio
Marti, 20 Ianuarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Ne-am apropiat de un milion de euro, in 2008” a afirmat Ana Iorga, Director Executiv, Lemon Studio, agentie de publicitate care estima la jumatatea anului trecut, o cifra de afaceri pe 2008, de 1 Milion de EUR.

„Un an foarte bun pentru noi”

„Nu avem o cifra exacta in euro, insa dupa calculele noastre ne-am apropiat de 1 Milion EUR, la distanta de cateva procente de tinta pe care o estimam la jumatatea anului. Motivul principal pentru care nu am atins milionul ar fi ca, spre sfarsitul lui 2008, au fost cateva proiecte de comunicare anulate de clienti”, adauga oficialul agentiei de publicitate.

Managerul companiei spune ca 2008 a fost anul cu cea mai spectaculoasa crestere in scurta istorie de la infiintarea agentiei de publicitate. „2008 a fost un an foarte bun pentru noi, in care practic ne-am dublat cifra de afaceri fata de cea inregistrata in 2007”, explica Iorga.

„As adauga faptul ca ne-am largit serviciile de comunicare inclusiv catre BTL si PR, expertize unde am avut clienti noi, chiar exclusiv pe aceste servicii, iar in a doua jumatate a anului am derulat proiecte importante pentru clientii nostri”, subliniaza Iorga. „As aminti Unilever, pentru care am organizat un eveniment pentru partenerii sai, si Metro, unde am lucrat pentru Metro Expo, cel mai important eveniment bianual organizat de client”.

Criza?

Chiar daca nu toti clientii o recunosc, Ana Iorga spune ca este limpede ca multi dintre ei isi revizuiesc planurile. „Senzatia noastra este ca acest lucru se va intampla cel putin din perspectiva eficientei comunicarii, unde cred ca se va pune mai mult accent pe ROI (n.r. return on investment) ”, afirma sefa Lemon Studio. „Cred ca va fi o directie pe care se va merge, in 2009. In plus, asa cum spunea un profesor de-al meu la MBA, multi dintre investitorii in comunicare vor aborda bugetele de marketing si cu ochiul unui director financiar, constransi probabil mai mult sau mai putin de acest aspect”.

Lemon Studio vrea de la 2009 o crestere a afacerii fata de anul trecut si milionul de euro despre care executivul agentiei vorbeste mai sus. „Probabil ca nu ne vom mai dubla business-ul in acest an, insa vizam si in 2009 o evolutie pozitiva a cifrei de afaceri fata de anul trecut.”

AdPlayersPROFILEINFO

Lemon Studio este o agentie de publicitate full service infiintata in anul 2006. Cu o echipa de 17 angajati, compania a inregistrat pe primele noua luni ale anului 2008 o cifra de afaceri de 800.000 EUR. Printre clientii si marcile pentru care lucreaza agentia de publicitate Lemon Studio se numara METRO Cash&Carry Romania, fotografie; La Fourmi, fotografie; Unilever (corporate event); Rio Bucovina – fotografie produs; Inmedio – ATL, fotografie; Whiteland; Aston (Fujitsu, Fuji Electric); Nikas (producator de mezeluri nou intrat pe piata romaneasca); Distribuitori din industria alimentara: Intertrade, fotografie; Agentii turism: Visit Travel, Kaleva; si companii din Industria energiei alternative: Romsir, Green Point Solutions.

PUBLICITATE: