AdPlayers.ro, Iulian Toma)
A castigat 120.000 EUR pentru o idee, spune Naumovici intr-un interviu in The Marketer. Pentru comparatie, suma reprezinta veniturile din comisioane ale unei agentii de publicitate care aduna clienti de aproximativ 1 Milion EUR, daca ar fi sa aplicam un comision mediu de 10-15%.
Magazinul de idei 23, noua agentie din cadrul Leo Burnett Group pe care o conduce Bogdan Naumovici nu da comunicate de presa, asa cum afirma in acelasi interviu. Directorul de creatie al companiei spune ca a trecut de aceasta etapa. Coincidenta sau nu, perioada despre care vorbeste fondatorul agentiei 23 este una de vreo 6 ani si s-a suprapus cu acei ani in care Leo Burnett, agentia pentru care lucra in toata aceasta perioada, castiga zeci de premii prin festivalurile de publicitate. O parte din comunicate consemnau tocmai acele reusite - nominalizari sau premii obtinute in competitiile de creatie.
In ultima vreme Bogdan s-a multumit sa atraga atentia asupra faptului ca festivalurile de publicitate sunt niste business-uri care fac bani pentru organizatori din numarul de lucrari inscrise, lasand sa se inteleaga si ca acestea ar fi facute special pentru festival. Asa am inteles ca stralucirea premiilor nu este tocmai cea pe care ne-a laudat-o 6 ani de-a randul in comunicate.
Omul de publicitate lansa atacul Golden Nose la adresa Golden Drum 2007 spre sfarsitul anului trecut, festival dupa care seful 23 a fost solicitat, dupa cum spune chiar el, sa scrie aproape celebrul “editorial” antifestival din revista The Marketer.
Ordinul de marime pentru tariful unei idei 23 il puteti gasi in interviul The Marketer cu Naumovici.