NDP de Sarbatori este devorata la Cluj
Joi, 14 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma )

NDP de Sarbatori este devorata la Cluj

Noaptea Devoratorilor de Publicitate editie Speciala de Sarbatori de la Cluj Napoca a fost devorat[ în doar 5 zile, spun oficialii agentiei de publicitate locale MSA, organizatorul evenimentului. Potrivit MSA, evenimentul este programat mâine, vineri 15 decembrie, la cinema Republica, la ora zece, pentru a continua pâna a doua zi dimineata.

Spectacolul lui Jean Marie Boursicot, produs pentru România de Dan Chisu, este organizat pentru a treia oara de agentia MSA si prezentat  de partenerul oficial, JUICY FRUIT.

“Ca o particularitate: în acest an evenimentul s-a vândut în totalitate în doar 5 zile din momentul în care am scos pachetele pe piata (de publicitate n.r.)”, a afirmat pentru AdPlayers Razvan Crisan, Presedintele MSA.

“A fost anul în care a trebuit sa argumentam cel mai putin vânzarea evenimentului catre parteneri. O surpriza foarte placuta care ne-a oferit la rândul nostru mai mult timp organizarii show-ului, timp pe care în alte conditii l-am fi alocat vânzarii !”, spune seful agentiei.

Costul Biletului este unic: 25 RON fara exceptie. „Pentru ca vindem doar 790 bilete într-o sala de 970 locuri, sala fiind Cinema REPUBLICA, unul din cele mai mari si bine dotate la aceasta ora din România. Iar biletele – în premiera – sunt cu loc”, adauga Crisan.

Bugetul: 15.000 EUR

Bugetul NDP din decembrie de la Cluj Napoca este “în jur de 15000 euro, buget care include si licenta” ( evenimentul este organizat sub licenta), a mai afirmat Razvan Crisan, pentru AdPlayers. Crisan sustine ca, din  bilete se vor strânge în jur de 5.600 euro, iar partenerii vor “cotiza” cu aproximativ 14.000 – 15.000 euro (suma cumulata).

Presedintele MSA nu a dezvaluit costul licentei locale a NDP , dar sustine ca aceasta este un deal OK si în acest an, având în vedere relatia de lunga durata pe care o are cu Dan Chisu.

Potrivit unor surse din piata costul mediu al unei licente locale pentru spectacolul NDP, este în functie de potentialul local al orasului în care se organizeaza si pleaca de la un pret de lista de 6.000-7.000 EUR per eveniment.

Organizatorii spun ca loop-urile publicitare sunt presarate treptat cu pauze de respiro, în care se acorda premii celor mai curajosi devoratori. Momentul culminant al serii, Marea Tombola a Craciunului, începe dupa Miezul Noptii, când Mosul deschide în premiera sacul sau cu daruri.

Devoratorii de la Cluj Napoca

Partenerii Mosului care, spune MSA, si-au dat toata silinta ca acesta sa poata aduce un sac cât mai mare: EURO GSM, HIS JEANS si NEW LIFE, partenerii principali ai evenimentului, precum si companiile partenere: VOLKSWAGEN prin AUTOWORLD, SHOT AND GO, PP PROTECT, NOVA TAXI, NOVA VIP, FISTIQ, BLUE RIDGE, KNOX si ADVANTAGE MEDIA.

Partenerii media ai evenimentului care, conform agentiei, au asigurat campania de comunicare sunt CLUJEANUL, ZIARUL CLUJEANULUI, 24 FUN, RADIO GUERRILLA, PRO FM, NCN si NEW LOOK MEDIA.

Evenimentul are deja o oarecare traditie în regiune. MSA a mai organizat un turneu începând cu  2004 în 6 orase Cluj Napoca , Tg Mures, Oradea, Deva, Baia Mare, Arad). Turneul NDP organizat de MSA a mai avut ca target orasele universitare importante Cluj, Brasov, Timisoara, Iasi.


PUBLICITATE: