Credit: GroupM Romania.
,,Obiectivul meu principal se bazeaza pe un cuvant cheie: crestere. Cresterea new business-ului inseamna organizarea politicii si procesului, cresterea calitatii strategiei livrate in pitchuri si o integrare a produselor noastre in beneficiul potentialilor clienti”, Marian Petcu, Growth Lead GroupM Romania.
AdPlayers. info
GroupM Romania, parte din Grupul International WPP, isi consolideaza strategia de crestere pe piata locala, anunta o comunicare a companiei. Din pozitia de Growth Lead la nivel de Grup, Marian Petcu, unul dintre cei mai cunoscuti strategi de media de pe piata, are cateva obiective majore pentru 2020.
“Dupa aproape 20 ani de media ma aflu intr-o pozitie care ma provoaca sa aplic tot ce am invatat si, desigur, sa invat in continuare. Obiectivul meu principal se bazeaza pe un cuvant cheie: crestere. Cresterea new business-ului inseamna organizarea politicii si procesului, cresterea calitatii strategiei livrate in pitchuri si o integrare a produselor noastre in beneficiul potentialilor clienti”, Marian Petcu, Growth Lead GroupM Romania.
Potrivit informarii, Marian va urmari obiectivele de crestere a business-ului pentru clientii existenti, va contribui la dezvoltarea expertizei si a viziunii strategice a echipelor pe care le conduce si va consolida produsul de new business.
“In acelasi timp, alaturi de echipele noastre, ma voi concentra pe elevarea si extinderea expertizei interne, pe dezvoltarea know-how-ului strategic in cadrul tuturor diviziilor din grup, dezvoltarea de noi produse integrate care sa imbunatateasca procesul de comunicare a clientilor nostri, scopul final fiind cresterea afacerilor acestora, lucru care duce natural si catre cresterea business-ului nostru”, Marian Petcu, Growth Lead GroupM Romania.
Marian Petcu s-a alaturat GroupM in 2017 ca Head of Strategic Planning MediaCom, una dintre agentiile grupului. Anterior acestei pozitii, Marian Petcu a ocupat diverse pozitii in zona de strategie si client management in alte doua agentii de media de pe piata locala.
“Dupa trei ani de cand s-a alaturat echipei GroupM, Marian s-a dovedit un adevarat alergator de cursa lunga. Cunoaste business-ul in profunzime, intelege foarte bine obiectivele clientilor, precum si pe cele ale Grupului. Avem convingerea ca dedicarea, motivatia si dorinta lui de a obtine rezultate la cel mai inalt nivel vor contribui la consolidarea pozitiei noastre de lider”, Mirel Plesca, CFO GroupM Romania.
GroupM este lider-ul global de management al investitiilor in media, care gestioneaza peste 50 miliarde USD in investitii anuale de media, prin intermediul agentiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX si Xaxis. GroupM creeaza reale avantaje competitive pentru clientii sai prin intermediul specialistilor din intreaga lume, oferind informatii valoroase despre tendintele pietei cu privire la comportamentul consumatorilor si diverse platforme de media, expertiza de trading, market-leading brand-safe media, solutii tehnologice, continut si multe altele.
Mai mult in Mangement, Business, Oameni