”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul. Aceasta schimbare reprezinta o noua etapa pentru Mototol, in care aducem un suflu proaspat pe piata, pastrand in acelasi timp valorile care ne definesc”, a adaugat Ciprian Fedor.
AdPlayers. info
Mototol, jucator important pe piata produselor de hartie pentru uz casnic din Romania, marcheaza un nou capitol in evolutia sa printr-o serie de schimbari strategice care reflecta atat adaptarea la cerintele pietei moderne, cat si focusul pe sustenabilitate, anunta compania.
Potrivit informarii, dupa un an 2023 in care compania a inregistrat o crestere de 2,8% a cifrei de afaceri si o majorare semnificativa a profitului de 325%, Mototol lanseaza un rebranding menit sa alinieze imaginea sa cu valorile actuale ale consumatorilor.
Rezultatele financiare reflecta succesul strategiei companiei de a investi in eficientizarea proceselor de productie si in automatizare, ceea ce a dus la cresterea rentabilitatii.
„Cresterea profitului din 2023 ne arata ca adaptarea noastra la cerintele pietei si focusul pe eficienta dau roade. Ne-am concentrat pe optimizarea proceselor si pe mentinerea unui echilibru intre calitate si costuri, ceea ce ne permite sa oferim consumatorilor produse accesibile si de calitate”, a declarat Ciprian Fedor, Administrator Rompaper.
Un rebranding care pune sustenabilitatea in centrul atentiei
Noua identitate vizuala a Mototol vine sa reflecte valorile si viziunea actualizata a brandului. Aceasta imbina modernitatea cu functionalitatea, oferind consumatorilor un portofoliu structurat si segmentat vizual, pentru claritate si usurinta in decizia de cumparare. Ambalajele au fost regandite pentru a pastra elementele distinctive ale brandului, transmitand totodata, intr-un mod memorabil, esenta Mototol: onestitate, spirit ludic, autenticitate, inovatie si grija fata de mediu.
”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul. Aceasta schimbare reprezinta o noua etapa pentru Mototol, in care aducem un suflu proaspat pe piata, pastrand in acelasi timp valorile care ne definesc”, a adaugat Ciprian Fedor.
Printre inovatiile Mototol se numara lansarea primelor cutii de servetele pentru autovehicule, cu deschidere laterala, care permit folosirea acestora intre scaune sau in compartimentele portierelor. De asemenea, Mototol este singurul producator care ofera prosop de bucatarie ambalat la cutie, o solutie practica, ce contine 155 de foi, echivalentul a trei role clasice.
Odata cu rebrandingul, Mototol isi reafirma angajamentul fata de sustenabilitate, parte integranta din strategia sa de crestere pe termen lung. Compania are acces la resurse si tehnologii care ii permit sa reduca amprenta de carbon si sa implementeze solutii de productie prietenoase cu mediul in care ambalajele reciclabile si produsele durabile sunt parte din raspunsul companiei la cererea tot mai mare pentru solutii ecologice.
Mai mult in Business, Rebranding, Branding, Campanii