(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Mihai Scortea este noul Director Executiv al Mercury360, anunta agentia intr-o informare remisa AdPlayers.
Potrivit informarii, din noua pozitie, Scortea va coordona zona de consultanta de marketing si comunicare din Mercury360, adica intreaga activitate din Creatie, Strategie si Client Service a agentiei. El va prelua si atributiile Mihaelei Radulescu, Client Service Director-ul Mercury360 in ultimii 4 ani, care paraseste astfel agentia.
“Pentru Mercury360 este un inceput proaspat si avansarea intr-o faza noua si provocatoare a business-ului”, a spus Radu Miu, Managing Director al agentiei de publicitate. „Ii multumesc Mihaelei (Radulescu n.r.) pentru contributia la ceea ce este Mercury360 acum si ii urez mult succes in proiectele in care se va angaja in viitor”.
Scortea se intoarce la Mercury dupa 3 ani de absenta din agentie, timp in care a fost, pe rand, Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher’s, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi. Actualul director executiv a lucrat pentru clienti si branduri precum Nestle, Peugeot, British Airways, Renault Romania, L'Oreal, Nike, sau Telemobil.
Scortea este absolvent al Sectiei de Management-Marketing a Universitatii Romano-Americane si are o experienta de peste 10 ani in publicitate. A inceput cariera in 1997 ca Account Executive la Publicis. Dupa 4 ani, s-a alaturat agentiei Notorious Advertising, in calitate de Account Director, devenind apoi New Business Manager
AdPlayersFile
Infiintata in 1993, Mercury360 este o agentie integrata de consultanta de marketing si comunicare si, in acelasi timp, cea mai mare agentie independenta, neafiliata din Romania. Fosta Mercury Promotions din 1998, a devenit anul trecut Mercury360.
Agentia are 140 de angajati si o cifra de afaceri de peste 17 milioane Euro, potrivit reprezentantilor companiei. In portofoliul Mercury360 se numara marci si clienti precum Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, H&E Reinert, Metro, Vodafone, Western Union, Kluth, L’Oreal, Dr. Oetker, etc.