( Adplayers, Iulian Toma) Agentia digitala Kinecto, parte a Tempo Creative Group, a fost achizitionata integral de grupul Aegis Media prin divizia Isobar, pentru un business de peste 5 Milioane de euro, miscare conditionata de performante viitoare ale companiei. Agentia era detinuta in mod egal de Dragos Grigoriu si Radu Ionescu.
Fondata in anul 2003, Kinecto devenea in urma cu 5 ani parte a Tempo Creative Group. In anul 2008, unul din partenerii Kinecto ceda partile sale lui Dragos Grigoriu intr-o tranzactie estimata de adplayers la cateva sute de mii de euro. Compania isi propunea o cifra de afaceri de 1 Milion de euro. In prezent agentia lucreaza pentru clienti cum sunt BCR (Erste Group), IKEA, Avon Cosmetics sau LG.
Cu o medie de 9-10 angajati si un rezultat financiar pozitiv intre anii 2008 si 2011, cifra de afaceri a agentiei Kinecto a variat in intervalul de 500.000 euro - 900.000 de euro si un profit cuprins intre 120.000 de euro si 200.000 de euro. In 2011 compania tragea linie sub o cifra de afaceri de aproximativ 3,2 Milioane lei (aproximativ 800.000 de euro) si un profit de 474.000 de lei (aproximativ 120.000 de euro).
„Suntem convinsi ca acest agreement va fi un catalizator pe drumul extinderii capabilitatilor digitale pentru clientii nostri” a declarat Radu Ionescu, fondator al agentiei Kinecto. Dragos Grigoriu, partener al agentiei si fondator al Tempo Creative Group a mai adaugat ca expertiza internationala Isobar va fi in interesul clientilor.
Aegis Media opereaza sub umbrela Dentsu Aegis Network, divizie de management cu sediul central la Londra a grupului Dentsu care conduce deruleaza operatiunile Dentsu Network din afara Japoniei. Parte a grupului Aegis Media, divizia digitala Isobar a fost infiintata in 2003 si are in prezent peste 300 de angajati in 36 de tari ale lumii.
Anuntul a fost facut astazi si de catre Aegis Media printr-un comunicat de presa.
Mai mult in Business