Credit. Mindshare
„In viata fiecarei companii este nevoie, din cand in cand, de o reimprospatare a imaginii, dar aceasta schimbare merge mai departe de atat si isi doreste sa faca si mai clara pozitionarea Mindshare in teritoriul <<Good growth>>. E vorba despre minte (Mind), fiindca ne ajutam clientii sa ajunga la „mintile” oamenilor, dar si despre a impartasi (to share) si a face lucruri bune – cu si pentru clientii nostri, pentru colegii nostri si pentru societate.”, spune Catalin Gaitanaru, CEO Mindshare Romania.
AdPlayers. info
Agentia de media Mindshare, parte a GroupM si WPP, anunta trecerea la o noua identitate vizuala, ce sustine mai clar si mai dinamic noua sa pozitionare - Good Growth, anunta compania. Potrivit informarii, schimbarea aliniaza brandul la directia strategica anuntata cu cateva luni in urma si este cea mai recenta etapa in procesul continuu de transformare a businessului.
Noul logo separa cele doua cuvinte – „Mind” si „Share” – si foloseste un font nou si o paleta de culori improspatata. Aceasta varianta aduce Mindshare in centrul conversatiei si transforma logo-ul in ceva mai mult decat o simpla marca de identificare a sursei mesajului.
Una dintre noutati este construirea unui logo-frame, care schimba cuvantul „Mindshare” intr-un element ce poate fi suprapus pe continut foto sau video. Rebrandingul vine cu o abordare originala si foarte curajoasa, care pune accent pe valorile Mindshare: „Speed, Teamwork, Provocation”. Intr-o epoca a transformarilor, flexibilitatea si deschiderea sunt esentiale pentru orice proces de marketing, iar noul logo afirma clar capacitatea de adaptare Mindshare la orice noua provocare.
„In viata fiecarei companii este nevoie, din cand in cand, de o reimprospatare a imaginii, dar aceasta schimbare merge mai departe de atat si isi doreste sa faca si mai clara pozitionarea Mindshare in teritoriul <<Good growth>>. E vorba despre minte (Mind), fiindca ne ajutam clientii sa ajunga la „mintile” oamenilor, dar si despre a impartasi (to share) si a face lucruri bune – cu si pentru clientii nostri, pentru colegii nostri si pentru societate.”, spune Catalin Gaitanaru, CEO Mindshare Romania.
9300 de specialisti in 86 de tari. Una dintre cele mai mari retele de agentii de media.
Mindshare este una dintre cele mai mari agentii globale de media, specializata in servicii de consultanta de marketing, media si comunicare, parte a GroupM si WPP. Punctul forte al Mindshare il reprezinta reteaua globala, atat prin dimensiuni si raspandire, cu 9300 de profesionisti in 86 de tari, dar mai ales prin cunostintele lor si prin modul in care acestia comunica intre ei si actioneaza ca o adevarata echipa integrata. Filozofia Mindshare se bazeaza pe trei cuvinte cheie – „Speed, Teamwork, Provocation”.
Mai mult in Business, Rebranding, Media