Mindshare, al treilea an la rand pe primul loc in clasamentul WARC Media 100.
Miercuri, 23 Martie 2022

 

Reteaua de agentii de media s-a clasat si in top 3 in cadrul COMvergence 2021 New Business Barometer

AdPlayers.info

Compania de servicii media Mindshare, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, ocupa primul loc in clasamentul global WARC Media 100, pentru al treilea an consecutiv. Compania de media s-a clasat si in top 3 in cadrul COMvergence 2021 New Business Barometer pentru retelele de media la nivel global, iar in Romania, conform aceluiasi clasament, Mindshare se plaseaza pe primul loc.

WARC Media 100 este succesorul Gunn Report, un punct de referinta pentru excelenta si creativitatea in media si ia in calcul premiile castigate de o agentie la nivel global, in cadrul mai multor concursuri. WARC Media 100 le ofera marketerilor posibilitatea sa compare performanta diferitelor agentii.

In 2022, succesul Mindshare se datoreaza mai multor proiecte dezvoltate la nivelul intregii retele, inclusiv campaniilor premiate pentru Unilever, Tourism New Zealand, Yum! Brands, Nestlé, Yili, Pepsi, Kimberly-Clark si Nike, in piete precum Australia, China, India, Suedia, SUA si Vietnam.

19 dintre cele mai bune 90 de campanii premiate de WARC Media 100 - adica 20% - sunt semnate de Mindshare. De asemenea, reteaua are sapte birouri de agentie in top 35: Shanghai #2, Mumbai #4, Ho Chi Minh #9, New York #14, Sydney #24, Stockholm #34 si Moscova #35.

„WARC 100 nu e despre un singur premiu sau o singura campanie, ci este o celebrare a faptului de a fi cei mai buni dintre cei mai buni si suntem incantati sa fim recunoscuti ca fiind cea mai creativa retea media din lume pentru al treilea an consecutiv! Nu fi reusit aceasta performanta fara energia neobosita a echipelor noastre si fara o buna colaborare a partenerilor si clientilor nostri. Le multumim tuturor pentru ca ne ajuta sa continuam sa cream experiente media care au impact si care schimba lumea, stimuland in acelasi timp #GoodGrowth pentru clientii nostri.”, a spus Adam Gerhart, Global CEO Mindshare

Parte a rupului de media GroupM si a rupului de maretin si comunicare WPP, Mindshare este una dintre cele mai mari agentii globale de media, specializata in servicii de consultanta de marketing, media si comunicare. Compania are 9300 de profesionisti in 86 de tari, Filozofia Mindshare se bazeaza pe trei cuvinte cheie – „Speed, Teamwork, Provocation”.

Mai mult in Business

 

 

 


PUBLICITATE: