Mihai Trandafir, managerul diviziei de media a grupului McCann, credea intr-o “reformulare sau corectare a raportarilor fictive” comunicate de catre oficialii The Group.
“Credeam ca reactia pe care piata a avut-o anul trecut referitor la aceste raportari fictive va duce la o reformulare sau corectare a acestui discurs” a afirmat Mihai Trandafir (foto), Manager al Universal McCann, contactat de AdPlayers in legatura cu cifra de afaceri The Group pe 2010 aparuta in presa.
“Prima regula a PR-ului si a publicitatii este ca trebuie sa fie ancorata in realitate. Si din acest motiv este cu atat mai surprinzator pentru mine, cu cat informatia se adreseaza conoscatorilor din Marketing” a mai spus Trandafir, despre business-ul raportat de The Group.
Pozitia managerului diviziei de media Universal McCann vine la scurt timp dupa ce oficialii The Group au afirmat in mai multe publicatii ca au inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 108 Milioane EUR. In lipsa cifrelor de afaceri furnizate pentru companiile din grup, potrivit estimarilor AdPlayers din piata de publicitate, agentiile de media din grup (Media Investment si House of Media) au administrat in 2010 bugete de media cuprinse intre 40 si 50 milioane EUR.
Mai mult in AdPlayersREPORT, Cifre de Afaceri The Group