Mihai Scortea, Cristalex: "Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu îsi mai ating cu atâta precizie tintele"
Miercuri, 13 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro, Irina Toma )

Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu îsi mai ating cu atâta precizie tintele“Cred ca astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes împreuna cu publicul tinta, vor fi din ce în ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat”, a declarat Mihai Scortea, Marketing  Manager, Cristalex, referindu-se la evenimentul Teacher`s Film Festival. “Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu îsi mai ating cu atâta precizie tintele”, a mai spus Scortea.

Concept al companiei Cristalex, potrivit promotorilor Teacher`s Film Festival, proiectul de comunicare a fost gândit ca un exercitiu de teambuilding si creativitate, un mix neconventional de PR si BTL, care vorbeste despre valorile brandului Teacher’s: dedicare, creativitate si originalitate. Punerea în scena a celei mai noi campanii de comunicare a brandului Teacher`s sub titlul Teacher`s Film Festival a fost semnata de Publicis Dialog si Action Global Communications.

Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu îsi mai ating cu atâta precizie tinteleInitiatorii evenimentului spun ca ideea campaniei Teacher`s Film Festival s-a nascut plecând de la observatia ca “o buna parte dintre noi ne-am visat jucând scena cea mai importanta din filmul preferat. De aici a aparut initiativa de a organiza un altfel de Festival de film la care sa participe, spun regizorii, cu acelasi fast ca si la o Gala de Oscar, angajati ai unor companii importante din România.

„Simteam nevoia de creativitate în comunicarea brandului Teacher’s, cu atât mai mult cu cât el are nevoie de un facelift”, a mai spus Scortea, motivând proiectul de comunicare. „Campania are meritul de a fi ajuns direct la targetul nostru, angajati tineri cu venituri peste medie care pot sa-si permita sa se lase sedusi de un astfel de brand”.

Proiectul

Concurentii, companiile autoare ale filmelor, au avut la dispozitie 60 de productii celebre de film, ale tuturor timpurilor. Fiecare dintre echipele înscrise si-a ales filmul preferat si apoi a reinterpretat, în 5 – 10 minute, o scena celebra. Proiectul a debutat în luna mai a acestui an si a fost realizat pe etape : contactarea si înscrierea companiilor, filmari, postproductie, seri de vizonare, jurizare si Gala.

În timpul fimarilor, mai spun autorii, s-au îmbracat costume, s-au tras o multime de duble, au intervenit regizorii si apoi a urmat postproductia, exact ca în cazul unor productii hollywoodiene. Prezidat de actorul Florin Zamfirescu, juriul a desemnat câstigatorii în cadrul unei Gale fastuoase cu covor rosu, reflectoare, aplauze si personalitati ale lumii artistice si mondene din România.

Spre “Platforma internationala

„Conceptul inedit si complexitatea evenimentului au facut din aceasta initiativa un exercitiu de comunicare creativa, care se pare ca va deveni platforma internationala de comunicare pentru Teacher’s”, declara Mihai Scortea, Marketing  Manager Cristalex.

Dupa cum afirma oficialii de comunicare ai Cristalex, dincolo de granitele BTL-ului si PR-ului obisnuit, detalii organizatorice, logistica, comunicate de presa, media relations etc, evenimentul în sine, este mai mult decât o campanie de comunicare traditionala.

Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu îsi mai ating cu atâta precizie tintele

AdFile

Advertiser: Cristalex

Mihai Scortea - Marketing Manager;

Alina Irimiea - Brand Manager Teacher’s.

Agentie: Publicis Dialog:

Cristina Irod – Account Manager,

Mirela Ologeanu – Account Executive,

Joaquin Bonilla – Director de Creatie,

Iulian Marinescu – Art Director,

Mircea Topoliceanu – Copywriter.

Publicis Events:

Ionut Ciocsan – Producator.

Agentie de PR: Action Global Communications:

Madalina Nistor - Account Manager ;

Manuela Zidaru - Account Executive,

Madalina Ciobanu – Account Executive.


PUBLICITATE: