“Contextul economic, imposibilitatea trustului Intact de a mai lua Contracte de la Oltchim sau alte institutii de stat, incapacitatea Varanului de a fi vreodata corect si echilibrat ca si goana dupa orice venit fara a verifica daca este corect sau nu, ori daca agentiile chiar muncesc pentru acele comisioane sau rebate-uri ca si cumetriile politice ale lui Voiculescu au dus la adoptarea acestei OUG fara consultarea cu mediul de afaceri” mai spune managerul Media Consulta International.
“Guvernul si premierul Romaniei ar trebui sa tina seama de un domeniu avangardist asa cum este publicitatea si SA NU adopte hotarari imature si fara o atenta justificare si larga consultare pe piata. Multi clienti de publicitate, aproape toti, cer audituri si facturi in oglinda. Deci ... qui prodest?”
Mai mult in Business
Pe acelasi subiect:
"Ordonanta pune in pericol intreaga industrie" spune Radu Florescu, UAPR
Agentiile de media scoase de pe piata de publicitate. Plata spatiului media prin intermediari interzisa