Mihai Bogdan, Brandient: "Un an foarte dificil pentru companiile locale,[.] in principal din cauza situatiei generale economice si politice"
Miercuri, 22 August 2012

Mihai Bogdan (foto), Founding Partner & CFO,  Brandient
 
(Adplayers, Iulian Toma) „Anul 2012 se dovedeste un an foarte dificil, in special pentru antreprenorii si afacerile locale, si in principal din cauza situatiei generale economice si politice in Romania”, a declarat pentru adplayers Mihai Bogdan (foto), Founding Partner Brandient, companie de branding care are in portofoliu nume de clienti cum sunt  eMag, bitdefender sau RTC, ca sa numim doar cateva din proiectele importante derulate in ultima vreme.

Fondata de Mihai Bogdan, Aneta Bogdan si Cristian („Kit”) Paul, Brandient  a lucrat timp de 5 luni la rebrandingul RTC, cel mai nou proiect dezvoltat. Intrebat ce crede ca a condus compania pe care o reprezinta la castigarea contului, oficialul Brandient a pus decizia clientului inclusiv pe seama experientei de lucru a companiei de branding cu fondul Oresa Ventures.

„Brandient a fost mandatata pentru procesul de rebranding de RTC si de noul proprietar Oresa Ventures la inceputul anului 2012, la scurt timp dupa achizitia din noiembrie 2011”, a precizat fondatorul. „Nu cunoastem procesul intern de decizie al RTC, dar relatia cu Oresa Ventures se intinde pe 10 ani, incepand cu brandul Credisson creat de Brandient in 2002, apoi cu rebrandingul Flanco in 2003, urmate in 2005 de crearea brandului de corporatie Fabryo (dupa achizitia Guzu Chim) si rebranding Savana.

"De asemenea, Brandient este specializata in proiecte complexe de rebranding, care implica schimbare organizationala, si probabil toate acestea au determinat decizia clientului de a angaja Brandient”, a mai spus executivul.

Desi nu a dezvaluit nivelul investitiilor in rebrandingul RTC, Mihai Bogdan a afirmat ca dezvoltarea rebrandingului RTC a durat aproximativ 5 luni. Legat de orizontul de timp alocat perioadei de implementare, executivul a mai spus ca este greu de apreciat.

Cu o cifra de afaceri de 750,000 EUR in 2011, in crestere cu 10% comparativ cu 2010, Brandient pariaza in anul 2012 si pe business-ul din afara granitelor Romaniei. Pe afacerea biroului deschis la Singapore. „Continuam abordarea unor proiecte pe piete externe, insa peste 2-3 luni vom putea da primele detalii”, a mai precizat managerul, care a evitat sa dezvaluie clientii sau proiectele pentru care lucreaza.

Mai mult in Branding, Rebranding


PUBLICITATE: