( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Mercury360 s-a afiliat la CPM International, companie de servicii de field marketing si sales development din cadrul grupului de marketing si comunicare Omnicom. Potrivit agentiei, in urma acestei afilieri, Mercury360 este partenerul exclusiv al CPM International in Romania.
“Suntem incantati sa aducem know-how-ul si experienta CPM in Romania si inca si mai mandri de faptul ca Mercury360 este agentia care il reprezinta in mod exclusiv in Romania pe acest lider international in field marketing”, spune Radu Miu (foto), General Manager Mercury360
Infiintata in 1936, CPM International activeaza in peste 24 de tari prin intermediul birourilor proprii din Austria, Australia, Belgia, Elvetia, Franta, Germania, Irlanda, Italia, Marea Britanie, Olanda si Spania si al celor 16 parteneri exclusivi in alte 12 tari, printre care si Romania.
Compania proiecteaza si dezvolta solutii pentru effective consumer contact, la nivel international, pentru clienti precum Heineken, Master foods, Phillip Morris, Kellogg’s, Sony, Unilever, Vodafone, Nike, Mitsubishi, Honda, HP, P&G, Daimler Chrysler, Nestle, PepsiCo, L’Oreal, GSK, Nokia, Wall Mart, American Express, Philips, Walt Disney Studios, Microsoft, JTI si altii.