Mercury360 face servicii de merchandising de 1,2 milioane EUR pentru Coca-Cola, Colgate-Palmolive si Philip Morris, potrivit reprezentantilor companiei. Conform oficialilor de comunicare, agentia de publicitate a castigat cele trei conturi in urma unor licitatii, Mercury360 urmand sa ofer celor trei companii servicii de merchandising in IKA (International Key Accounts) si supermarket-uri la nivel national, durata contractelor de colaborare cu fiecare client fiind de 1 sau 2 ani.
„In contextul apropierii verii si a vacantelor, ne asteptam la o crestere a consumului in zona FMCG si cosmetice. Vorbim despre produse cu o sezonalitate recunoscuta care inregistreaza o adevarata efervescenta de vanzari in perioda estivala. Merchandising-ul este un serviciu esential in astfel de conditii pentru ca, asa cum bine se stie, decizia finala de cumparare e luata in functie de prezentarea si prezenta produsului sau marcii la raft.”, spune Cristina Parlitu (foto), Merchandising Director, Mercury360.
Potrivit agentiei, Mercury360 desfasoara in piata, la nivel national, o structura de aproximativ 500 de merchandiseri, coordonata de o echipa nationala de „supervisers” si ofera servicii complete de merchandising, audit si consultanta la raft. Departamentul de merchandising al agentiei a fost infiintat in 2006. Printre clienti se numara Albalact si Fabryo, aflati in portfoliul Mercury360 din 2006, la care s-au adaugat ulterior conturi cum sunt Johnson Wax, Ursus Breweries, Pangram, Muller, JTI, Kamis Condimente, Colgate Palmolive, Philip Morris si Coca-Cola.