Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007

AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Mercury360 se ocupa de promovarea Kluth, o marca germana de fructe uscate, alune si nuci tropicale.

Marca este prezenta si in Romania din 2003 cu produsele Sunny Fruits, World of Nuts, Fit Food si Fruit up. Agentia este responsabila pentru “Discurs asupra unui stil de viata” - prima campanie de comunicare locala pe acest brand.

Adina Ruse (foto), Account Manager la Mercury 360 spune ca agentia lucreaza pentru client inca din 2005, cand clientul contracta doar servicii de merchandising, iar din august a.c. este activat si pe servicii ATL (above the line, comunicare in media n.r.).

„Anul acest vom avea doar servicii ATL, campania de lansare oficiala in Romania, in care am dus comunicarea si pe TV si presa, internet”, mai arata sefa de cont. „Serviciile de media sunt si ele contractate de Mercury360. Ne-am directionat pe canalele traditionale dar si pe Internet unde este potential de comunicare”.

„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat Adina Ruse pentru AdPlayers, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”, a mai spus ea.

Obiectiv

Campania inceputa in aceasta toamna are ca obiectiv crearea si mentinerea unui brand awareness ridicat in categoria fructe uscate, alune si nuci tropicale prin comunicarea gamelor Sunny fruits si World of nuts.

Kluth este un brand premium, ce se adreseaza femeilor active, precupate de starea lor de bine, cu incredere in sine, cu venituri mari - carieriste sau nu, dar oricum active, mereu in miscare, mereu in tendinte si bine informate. Pozitionarea aleasa pentru Kluth a fost una naturala: gustare sanatoasa pentru femei active si self-consciouss. (USP-ul Kluth este “Healthy Snacking”)

Conform agentiei, campania se concentreaza pe comunicarea directa a celor doua beneficii majore ale produselor Kluth: faptul ca sunt o gustare naturala, care satisface necesarul zilnic de vitamine al corpului uman, fiind in acelasi timp foarte la indemana, portionate adecvat pentru a fi un snack sanatos si energizant.

Comunicarea se desfasoara in perioada 01.10 – 31.12.2007 atat pe TV, prin prezenta in emisiuni despre sanatate si lifestyle (un exemplu este colaborarea cu Ce se intampla doctore?), cat si in revistele relevante pentru target si pe internet.

AdPlayers.ro/File

Cu o cifra de afaceri mai mare de 12 Mil. EUR in 2006, in prezent, Mercury360 are  parteneriate cu companii precum Coca-Cola, Kluth, Nestle, Ursus Breweries, H&E Reinert, Vodafone, Western Union, etc.

AdPlayers.ro/Work

Produs: Kluth

Advertiser: Mentor Trading

Agentie Mercury360

Corina Pandelica – Marketing Manager,

Nicolae Orbisor – National Sales Manager

Mihaela Radulescu – Client Service Director,

Adina Ruse – Account Manager,

Cristina Badea – Account Executive,

Ioana Fometescu – Account Assistant,

Oana Venat – A/V Director,

Cristina Diaconescu – Group Creative Director,

Gabriel Avram – Art Director,

Decebal Bondaret - Art Director,

Mihaela Chita - Copywriter,

Dana Patranoiu - Copywriter,

Adi Pasarica - Copywriter,

Andreea Billig – PR Consultant.

 


PUBLICITATE: