(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Mediafax se lanseaza astazi, 11 iunie, pe piata media din Cehia. Rezultatul unei investitii de aproximativ 1,5 milioane euro a actionarului Media Pro Management, potrivit informarii, agentia ceha Mediafax se va adresa in mod direct si consumatorilor finali, prin www.mediafax.cz, incepand din toamna. La fel ca www.mediafax.ro, site-ul www.mediafax.cz va oferi vizitatorilor o experienta multimedia a evenimentelor zilei, prin continutul de tip text, foto si video.
„Echipa noastra s-a pregatit de lansare timp de cateva luni” spune Martin Švehlák (foto), redactor sef al agentiei Mediafax din Cehia.
„Rodul acestei munci il reprezinta mai mult de 20.000 de stiri si mii de fotografii. Peste 80% dintre aceste informatii nu au fost publicate de alta agentie de presa. Sunt convins ca piata media ceha se va schimba odata cu lansarea agentiei Mediafax”.
„Pentru echipa din Romania, lansarea agentiei in Cehia presupune un export de know-how, Mediafax fiind prima agentie romaneasca de presa care isi exporta modelul de business”, spune Calin Buzea, Business Director Mediafax.
Redactia Mediafax de la Praga cuprinde 120 de reporteri, editori, fotojurnalisti si graficieni, cu experienta in jurnalism dobandita in presa scrisa si online. La acestia se adauga o retea de corespondenti in 24 de localitati din toata Republica Ceha. Redactor sef este Martin Švehlák, iar director general – Mihai Predescu.
In varsta de 45 de ani, Mihai Predescu este jurnalist de 20 de ani. A fost redactor sef la Stirile Pro TV intre 1996 si 2001, iar apoi producator general la Pro TV, pana in 2004. Din 2003 este si producator de filme la Media Pro Pictures.
Potrivit informarii, agentia furnizeaza fluxuri de stiri si fotografie despre toate evenimentele importante ale zilei. Informatia in format text si foto este transmisa in timp real, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz.
/ PROFILE
Infiintata in 1991, Mediafax face parte din cel mai mare trust media din Romania, Media Pro, si are peste 2.000 de clienti din mass-media, sectorul public si cel de afaceri. Printre produsele si serviciile Mediafax se numara fluxuri zilnice de stiri si fotografie de presa, inregistrari audio cu declararatii si interviuri in exclusivitate, servicii de monitorizare de presa, anuare de specialitate, continut multimedia pentru telefonia mobila. Din 2007, Mediafax se adreseaza si consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro.