( AdPlayers.ro ) Dupa 5 ani in care Medes Advertising a fost cunoscuta ca fiind specializata strict pe domeniul farmaceutic, agentia a castigat in ultima perioada conturi “full service” de ATL, BTL si PR. Printre ele se numara promovarea spectacolului Chicago, Gloria Jean’s Cofees sau MYO-O, unic distribuitor al produselor Semanatoarea (tractoare, combine si utilaje agrigole).
Potrivit agentiei, Medes Advertising a castigat licitatia pentru contul Gloria Jean’s Coffees in luna septembrie . “In momentul de fata detinem intregul cont (ATL, BTL si PR) al clientului nostru. Este o experienta deosebita pentru noi sa intram in minunata lume a cafelei, mai ales cand 5 ani am promovat doar produse farmaceutice” Andreea Lica, Presedinte, Medes Advertising.
“Totodata ceea ce facem noi pentru Gloria Jean’s Cofees este educatie si schimbare de mentalitate intrucat clientul vrea sa implementeze sistemul de “self serving, take away coffee”, o noutate pe piata romaneasca, sustine Lica.
Dupa o campanie relatii publice, Medes deruleaza in prezent o campania media (radio, presa si internet), urmand ca in 2006, spune sefa agentiei, sa continue campania si pe alte canale.
Cel mai recent client al agentiei este MYO-O, unic distribuitor al produselor Semanatoarea (tractoare, combine si utilaje agrigole). “In urma unei licitatii am castigat intregul cont (ATL, BTL si PR)” a mai afirmat Andreea Lica. “ Pentru noul nostru client pregatim o puternica campanie media la sfarsitul acestui an, inceputul anului viitor ” conchide ea.
Infiintata in 2000, primele servicii ale agentiei au fost cele de creatie, agentia avand in portofoliu de clienti de-a lungul timpului pentru clienti precum Walmark, Lek Pharmatek, Medsana sau Beaufor Ipsen.