McCann vinde Löwenbrau
Vineri, 19 Mai 2006

McCann vinde Löwenbrau

.McCann vinde Löwenbrau

.McCann vinde Löwenbrau

.McCann vinde Löwenbrau

.McCann vinde Löwenbrau

( AdPlayers.ro ) Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania, informeaza agentia condusa de Bogdan Enoiu. Potrivit reprezentantilor McCann, prin campania care a debutat cu spotul „Karl” si care se desfasoara pe principalele statii TV din aprilie pana in luna iulie, Interbrew doreste comunicarea lansarii Lowenbrau si evidentierea beneficiilor principale ale marcii: bere germana la pret accesibil, in ambalajul preferat al momentului - PET.

Liviu Irimia, Interbrew: “am depasit obiectivele (…)cu 95%”

“Cifrele de vanzari arata ca lansarea Lowenbrau a avut mare succes, dupa o luna de la lansare am depasit obiectivele de vanzari pe care ni le-am propus cu 95%”, sustine Liviu Irimia, Director Marketing, Interbrew Romania. “Lowenbrau are toate atributele pentru succes pe termen lung: bere de calitate, la un pret foarte bun, intr-un ambalaj apreciat de consumator”, spune oficialul de marketing al Interbrew.

Campania

Adevarata provocare pentru agentie, spun cei de la McCann, a constat in crearea unei campanii pentru un brand care activeaza pe o piata extrem de competitiva.

 “Pentru campania Lowenbrau, prima provocare a fost sa reconciliem atributele sale cele mai importante si aparent contradictorii: calitatea excelenta a berii produse conform retetei originale germane si accesibilitatea data de ambalajul PET”, a declarat Ileana Serban Parau, Strategic Planner, McCann / Creative Services.

Responsabilul de strategie de la McCann spune ca, la aceasta se adauga si confuzia existenta pe segmentul PET al pietei de bere, care i-a directionat catre clarificarea faptului ca “Lowenbrau  nu doar are un nume care suna nemteste ci este singura bere de origine germana la PET”, afirma Sraban Parau. “Astfel, campania a fost construita pentru a sustine originea autentic germana a Lowenbrau”.

Echipele

La campania Lowenbrau, din partea Interbrew au contribuit Mihai Ghyka – General Manager, Liviu Irimia – Marketing Director, Florin Stoleriu – Senior Brand Manager.

Din partea McCann: Alexandru Dumitrescu – Associate Creative Director; Ileana Serban-Parau – Strategic & Research Director; Titus Dumitrescu – Group Creative Director; Radu Pilat – Copywriter; Monica Stanescu – Art Director, Gabriela Alexandrescu – Account Manager, Gimina Maxim – A/V Producer, Victor Stroe si Silvia Zbarcea din partea Universal McCann.

Spotul „Karl” a fost produs de casa de productie Multimedia Est si regizat de Sergiu Roman si Magda Stahl.

Irina Toma info@adplayers.ro


PUBLICITATE: