Cu un portofoliu de peste 400 de clienti si 38.000 de afiliati, reteaua de marketing afiliat 2 Parale a atins 1 milion de vanzari online in valoare de peste 42 Milioane de euro ( 190 milioane lei) de la infiintarea din anul 2009 si pana in prezent, potrivit unei informari remise adplayers.
„Companiile aloca din ce in ce mai mult din bugete catre performance marketing”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale, legat de evolutia fenomenului.
Potrivit 2 Parale, domeniile pentru care au fost realizate cele mai numeroase vanzari sunt: fashion, IT&C, carti si jucarii. Valoarea medie a unei vanzari in 2015 s-a ridicat la aproximativ 200 lei. Cea mai mare vanzare generata prin intermediul 2Parale a fost de Black Friday 2014 si a avut o valoare de 40.000 de lei.
In 2014, 2Parale a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1,5 Milioane de euro (6,9 milioane de lei), in crestere cu 40% fata de anul precedent. Printre clientii 2Parale se numara companii si branduri ca Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria, TinaR etc.
Marketingul afiliat numara zeci de mii de afiliati si vanzari de milioane de euro pe an. Cu un ordin de marime al vanzarilor si afiliatilor comparabil, reteaua de marketing afiliat Profit Share, un alt jucator relevant in categorie, a tras linie sub un volum de vanzari de 100 Milioane de euro, de la infiintare si pana la sfarsitul anului trecut.
Mai mult in Interactive