Marketing Research din 2008. AdPlayersREPORT: Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a business-ului in 2021.
Joi, 30 Septembrie 2021

,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.

AdPlayers. Info

Pe fondul evolutiei din anul 2020, care nu a adus cu el o scadere a cifrei de afaceri, in anul 2021 Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a cifrei de afaceri in 2021, dupa cum a precizat pentru AdPlayers, Marius Luican, fondatorul si directorul companiei de cercetare de piata.

In ultimii 3 ani, Reveal Marketing Research a intrat intr-un amplu proces de dezvoltare si modernizare si a largit sfera de activitate de la cercetari la nivel national, la cercetari la nivel international.

Fondata la 1 iulie 2008 de catre Marius Luican, C.E.O si antreprenorul companiei romanesti de cercetare de piata, Reveal Marketing Research beneficiaza de o experienta in cercetare de piata si marketing de peste 15 ani si imbina responsabilitatile de management cu cele de strateg pentru clientii companiei, pentru care aduce viziunea planurilor de actiune si next-steps.

,,Reveal Marketing Research este membru al ESOMAR si respecta prevederile Code of Conduct Esomar. Compania Reveal Marketing Research trateaza cu maxima atentie protectia datelor personale ale respondentilor, panelistilor, angajatilor, operatorilor de interviu si partenerilor nostril” spune Marius Luican, CEO si fondatorul companiei.

Posibilitatea de a implementa studii reprezentative la nivel national in minim 24h de la aprobarea unui chestionar, alaturi de o echipa care ofera informatii corecte, relevante si suport partenerilor in luarea unor decizii eficiente se numara printre punctele tari ale companiei .

,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.

Magda Visoiu, Senior Client Director este Specialist in project design si coordonator al Departamentului de Cercetare si membru al Reveal Marketing Research de 9 ani. Claudiu Sfetctu, Research Manager aduce la randul sau experienta de 10 ani in cercetare de piata in companii multinationale. Alina Corodeanu, Head of Quantitative Department este Specialist in cercetare cantitativa si managerul departamentului Quant si membra in echipa Reveal Marketing Research cu o experienta de 7 ani. Cu 20 de ani experienta in mai multe companii multinationale de cercetare de piata Gabriel Dobarceanu si in prezent este Managerul departamentului calitativ, moderator si analist empatic.



Obiectiv - acoperire globala

In ultimii 3 ani, Reveal Marketing Research si-a largit sfera de activitate si face pasul de la cercetari la nivel national, la cercetari la nivel international.

In prezent, compania dispune de un panel propriu la nivel national format din aproximativ 20000 de membri. Un alt avantaj de care beneficiaza clientii companiei este ancorarea panelului la nivel global cu acces la o gama variata de esantioane reprezentative alcatuite dintr-un numar impresionant de respondenti.

Focus pe Digitalizare

Activa in intregime in mediul online inca dinaintea pandemiei Coronavirus, Reveal Marketing Research a fost pregatita de tot ceea ce a insemnat Work-From-Home pe toata perioada pandemiei COVID-19. De la digitalizarea financiara, la consolidarea cu 3 ani in urma a panelului cu respondenti online si implementarea de studii calitative si cantitative in mediul online - focus grupuri si interviuri in profunzime in timp real, compania a castigat importante companii si brand-uri in portofoliu de clienti.

Intr-o perioada cu atat de multe necunoscute, compania si-a orientat eforturile in ceea ce priveste relatia cu clientii pentru a veni in ajutorul acestora cu solutii cat mai eficiente si viabile, devenind astfel o constanta intr-o perioada atat de incerta.

,,Clientii Reveal Marketing Research se impart in doua categorii: multumiti si foarte multumiti. 80% din business-ul companiei este recurent si acest fapt este rezultatul satisfactiei clientilor si al valorii serviciilor oferite” subliniaza Marius Luican. ,,Majoritatea clientilor se bazeaza pe serviciile Reveal Marketing Research VM de peste 3 - 5 ani, sau lucreaza cu agentia chiar de la infiintare”.

Portofoliu

Printre companiile si marcile care beneficiaza de serviciile Reveal Marketing Research se numara: VISA, Allianz-Tiriac, Raiffeisen Bank, OTP Bank, Groupama, Omniasig – din domeniul asigurarilor si serviciilor financiare; EON, CEZ Romania – energie, Meli Melo, Lee Cooper, Lacoste, Fashion House - retail; Zarea, Alexandrion, Jack Daniel’s, - bauturi; Ytong, Ferro - constructii, World Vision, Magic Camp, UPFR, The Aspen Institute, Ambasada Sustenabilitatii in Romania, ONU – institutii si organizatii non-guvernamentale; Fornetti, Coca Cola, Fares, Vel Pitar – produse alimentare si bauturi racoritoare, OLX - magazine; Medlife, Ad Pharma, Medicover – servicii medicale; Starcom, Next, Publicis – agentii si companii de media si comunicare; Samsung, Philips – electronice si electrocasnice, altele.

Produsul propriu - Romanii AZI

Incepand cu aprilie 2020, Reveal Marketing Research colecteaza si proceseaza lunar un numar impresionant de date referitoare la evolutia profilului emotional al romanilor pe care ulterior le constituie in studii de specialitate de mare acuratete. Rezultatele obtinute in urma acestor studii sunt ulterior utilizate pentru punerea in context a tuturor celorlalte tipuri de studii realizate pentru clientii comerciali.

Metodologiile


Reveal Motivator.

Prin intermediul Reveal Motivator companiile inteleg in profunzime comportamentul oamenilor si primesc solutii clare prin care pot conecta brandul si produsele la nevoile consumatorilor sai. Dupa 12 ani de utilizare a instrumentelor pentru Harta Emotiilor si Analiza Arhetipurilor, Reveal Marketing Research a dezvoltat acest tool care integreaza natural si eficient motivatiile fundamentale de cumparare ale romanilor.

ADrate

Este proiectat pentru a evalua potentialul pe piata a unui design publicitar TV, un nou slogan si / sau un nou logo. Astfel, se obtin directii in timp real despre modul in care ideea creativa poate fi optimizata. ADrate se concentreaza pe aspectele rationale ale reclamei, precum si pe factorii emotionali. Astfel, clientul va avea o imagine clara cuprinzatoare despre campanie, atat la nivel strategic, cat si creativ.

Brand Health Tracker (BHT)

Brand Health Tracker ofera informatii despre indicatori importanti in evaluarea brandului precum NPS, perceptia calitatii, puterea brandului, Loss Rate (awareness, usage, preferinta, loialitate), intentie de cumparare sau sentimente asociate brandului (pareri pozitive ori negative).


Studiile UX

Studiile User Experience ajuta companiile sa vada cum consumatorii interactioneaza cu produsul sau – fie ca este vorba de un website, obiect sau aplicatie mobila.

HR JUMP

Ajuta la construirea strategiei de comunicare interna prin intelegerea nivelului de angajament al colegilor si a perceptiei brandului in interiorul companiei.

Price Design and Perception

Un produs care ajuta la intelegerea modului in care consumatorii se raporteaza la pret (scump/ ieftin, merita/ nu merita), fie ca este vorba de un produs nou pe piata sau de analiza perceptiei preturilor pentru branduri consacrate sau pentru retaileri.

Price Design and Perception (PDP)

Metodologia PDP masoara reputatia brandului – dovedit a avea influenta majora asupra deciziilor de cumparare ale consumatorilor.

Calitatea datelor colectate

De asemenea, nu in ultimul rand demn de a fi mentionat este si implicarea Prof.univ.dr. Ileana Gabriela Niculescu-Aron (profesor in departamentul de Statistica si Econometrie) pe partea de certificare si asigurarea calitatii esantionarii auditare a departamentului cantitativ intern. Asadar, compania de cercetare de piata Reveal Maketing Research este plina de viata si in miscare precum oamenii.

Mai mult in Business, Management, Research, Cercetare

PUBLICITATE: